Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
Wyświetla mi kilka razy dziennie komunikat ten komunikat podczas jazdy
EDC Diagnosic 03785-01 -różnica ciśnień gazów spalinowych -zbyt duże - nieciągły
potem sam gaśnie,potem zaś się zaświeci na chwile - odpala bez problemu na ciepłym i zimnym, auto ma przejechane 180 tyś. wykonuje krótkie trasy 100-150 km /dziennie.Uszłyszałem zę to może być zapchany katalizator,ale pod prędkościomierzem jest chyba kontrolka dpf ,ona nie swieci sie ,gasnie po zapaleniu,wiec to moze jakis czujnik lub zasniedzialy styk!
Co z tym począć ? co przeglądnąć ,zaglądnąć itp. ???
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
czy ten tlumik jest rozbieralny? mozna ta sadze czyms wypalic? moze jakies domieszki do paliwa?
z innej beczki mam autocoma i przy diagnostyce zauwazylem taka opcje zalaczenie wypalania wlasnie "dpf" ale ta opcja nie byla aktywna,ze niby jeszcze ie czas.czy jest mozliwosc programowo wypalic cat..???
Jak to wyglada ??
moze srodek do pieca CO ,na wegiel tylko jak to zrobic???
Jak zwalisz rurę i zajrzysz to zobaczysz kata i od tego zacznij.
Ja bym jeszcze sprawdził zawór egr.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Prosciej zaczac od czujnika ,ktory znajduje sie bezposrednio nad katalizatorem .Chociazby odpiac wtyczke i zajrzec czy nie ma korozji , pociagnac za przewody,czy aby nie sa skorodowane gdzies przy wtyczce . Pozniej to diagnoza komp , zobaczyc podczas jazdy jakie cisnienia odczytuje owy czujnik .
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
czy wypalanie nafta da rade, jak bym do pistoletu do konserwacji nalał nafty ,spsikal srodek ,podpalil,potem dotryskiwal pistoletem nafty ,ogien sie raczej nie cofnie do pistoletu ,zreszta nafta nie wybuchnie ?? do tego zapuscic silnik aby wydmuchiwal na zewnatrz ta sadze ??
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
czy wypalanie "ogniem " moze zespuc ten tlumik , czy wysoka temperatura moze wypalic cos wiecej oprocz sadzy??
czy tam jest jakis wsad ktory sie zniszczy??
czy wypalanie nafta da rade, jak bym do pistoletu do konserwacji nalał nafty ,spsikal srodek ,podpalil,potem dotryskiwal pistoletem nafty ,ogien sie raczej nie cofnie do pistoletu ,zreszta nafta nie wybuchnie ?? do tego zapuscic silnik aby wydmuchiwal na zewnatrz ta sadze ??
Ubezpieczony od pożaru ? Pierwszą fazę to kercherem na gorąca wodę i nerta, dalej tym płynem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
To juz jakis konkret z tym karcherem ,nerta i srodkiem do dpf !!!
Mozna jeszcze przyblizyc dokladnie o jaki rodzaj nerty chodzi bo nie znalazlem nic dedykowanego a produktow nerty jest multum ???
Czy to spawdzony sposob? czy teoria??
Jesli chodzi o wypalanie nafta,znalazlem na sieci takie wskazowki,jakies filmy na you tube itp. z nafta mialo to sens bo nafta nie wybuchnie,sadze by na pewno wypalilo ,ale jesli tam jest jakis wklad to mozna go wypalic,zamienie papucia na lać ,jeden problem na drugi !!
Nerta chemia do mycia ciężarówek. Czasem jak silnie zapchany to trzeba wspomagać się drutem.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:13 maja 2009, 21:55 Posty: 79
GG: 0
Samochód: MAN TGL
tlumik wymyty ,wylecialo smaru mnostwo, w szoku bylem , plukalem pol soboty , ale efekt jest blad sie nie pokazuje,silnik chodzi jakby ciut ciszej,troche mniej sie meczy ,a pod gorke potrafi nawet przyspieszyc na 5 biegu ,oczywiscie pusty
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę