_________________ Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.
całe szczescie ze poszło na linie do góry, jakby był rygiel to autko na boku , chyba jest zdjecie, takie informacyjne na bramkach jak sie do BCT wjeżdża albo w jakimś biurze w ..... no gdzieś tam ale wiem że w porcie (sorry dawno już nie byłem w porcie)
_________________ Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)
Rejestracja:10 mar 2007, 13:52 Posty: 93
GG: 0
Lokalizacja: :P
Cytuj:
całe szczescie ze poszło na linie do góry, jakby był rygiel to autko na boku , chyba jest zdjecie, takie informacyjne na bramkach jak sie do BCT wjeżdża albo w jakimś biurze w ..... no gdzieś tam ale wiem że w porcie (sorry dawno już nie byłem w porcie)
Zaborowski ze Szydłowa jeździ od niego też kilka sztuk R500 streamline w niebieskiej budzie.
Co do transbudu to kupili huzara w Uniszkach kolo Mławy poza tym jeżdżą dalej.
Witam wracają wczoraj "starą dwójką" gdzieś po lewej stronie miedzy Świebodzinem a Lutolem Suchym, znajduje się punkt przeładunku kontenerów stoi tam dużo zestawów i mają reachstacke czy ktoś wie, może coś więcej o tym miejscu.
Rejestracja:27 gru 2010, 12:47 Posty: 148
GG: 2982986
Samochód: Veicolo Italiano
Lokalizacja: EP
Czy mógłby ktoś z kontenerowców wyjaśnić kilka skrótów ??
CHG - (nie jest to czasami C.Hartwig Gdynia ?)
BCT, GCT, DCT, GTK.
Jeżeli byłaby taka możliwość to chciałbym wiedzieć co to jest UNISTO i dokument ADT.
Z góry dziękuję i będę wdzięczny za pomoc
_________________ Kat. B - 2012
Wózki kat. II WJO - 2013
Kat. C, C+E, KW - 2023 Szeroko pojęty TRANSPORT - to część mojego życia
Czy mógłby ktoś z kontenerowców wyjaśnić kilka skrótów ??
CHG - (nie jest to czasami C.Hartwig Gdynia ?)
BCT, GCT, DCT, GTK.
Jeżeli byłaby taka możliwość to chciałbym wiedzieć co to jest UNISTO i dokument ADT.
Z góry dziękuję i będę wdzięczny za pomoc
Bez jaj. Wszystko masz w google jako pierwsze wyniki.....
jeśli jeździsz na polskich portach to zazwyczaj są trzy opcje.
1. Kontener odprawiany jest w porcie, czyli ty tylko go ładujesz na naczepę i heja rozładować.
2. Bierzesz kontener i jedziesz na urząd celny wskazany przez spedycje, odprawiasz w urzędzie a potem na rozładunek.
3. Bierzesz kontener z portu i jedziesz na rozładunek, ale zanim zaczną cię rozładowywać odprawiają go.
Jeżeli pobierasz z portu kontener nieodprawiony musisz zawsze udać się do celników po dokument mrn!
Jeżeli ladujesz kontener to również musisz go odrawić i również są 3 opcje j.w. Zawsze o sposobie odprawy decyduje spedycja.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 2 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę