Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 paź 2011, 10:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:29
Posty: 30
GG: 0

Witam
Od jakiegoś czasu wyświetlają mi się takie błędy:
03778-10
03779-10
03780-01
Dodam że wyświetlają się wszystkie trzy naraz, potem wszystkie znikają, i za jakiś czas od nowa wyświetlają się wszystkie trzy. Może ktoś miał już taki problem i podpowie. Na forum trochę poczytałem o pierwszych dwóch błędach ale o trzecim nie ma ani słowa. A i mógłby ktoś podpowiedzieć gdzie szukać zaworu M-prop i zaworu bezpieczeństwa, i czy czasem nie jest to jeden i ten sam zawór. Z góry wielkie dzięki za pomoc.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Wtryski do roboty . M-prop jest w pompie , bezpieczeństwa na szynie .


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:29
Posty: 30
GG: 0

Dodam że silnik jest po kapitalce, wtryski były w serwisie na sprawdzeniu i ponoć są dobre. Ale nie wykluczam że faktycznie mogą to być wtryski, ale biorę to pod uwagę jako ostateczność. Ma ktoś może jakieś inne pomysły?? Pozdrawiam


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Gdy te błędy występują to silnik traci na mocy czy ciągnie normalnie.
Jakiś czas temu miałem podobny przypadek podobne błędy sam się z dnia nadzień popsól i po jakimś czasie sam naprawił być może miało wpływ na to paliwo jakie było wlane. Przy padniętych wtryskach jak zapali się edc silnik traci na mocy
Wyciągając wtyczkę z M propu przy okazji sprawdzisz Mprop i zawór bezpieczeństwa, przy odłączonej wtyczce pompa daje maksymalne ciśnienie na szynę i w tym momencie powinien otworzyć zawór bezpieczeństwa

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:29
Posty: 30
GG: 0

hmm... nie ma reguły. Silnik raczej chodzi normalnie. Nie czuje żeby mu brakowało mocy. Po wymianie filtra głównego było jakiś czas ok, ale potem znowu zaczął wyświetlać błędy. Auto wraca z Francji i w poniedziałek powinno być już u mnie. Sprawdzę jeszcze ten filterek na pompce bo być może to on jest przyczyną. A kolego "MAN", w jaki sposób sprawdzić M-prop??


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Sprawdź najpierw ten filterek przy pompce ręcznej, Do pompy wysokiego ciśnienia u góry jej jest przykręcony Mprop jest to elektrozawór gdy nie dostaje napięcia jest w pozycji otwartej gdy podajesz napięcie on się zamyka, zależnie od napięcia zależy jego stopień zamknięcia. Bez komputera możesz jedynie odłączyć na chwile wtyczkę od Mpropu i zobaczyć czy otworzy zawór bezpieczeństwa, po odłączeniu wtyczki silnik powinien mieć taką twardą prace

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:29
Posty: 30
GG: 0

Dzięki za podpowiedź. Jak tylko auto zjedzie zaraz się za nie wezmę. Napisze czy pomogło


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2009, 16:29
Posty: 30
GG: 0

A jednak wtryski:( Zamykam temat


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: