Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 mar 2013, 21:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Problem jest taki że wskaźnik paliwa oszukuje, przeczyściliśmy wtyczke przy zbiorniku i psiknęliśmy coś w podobie do WD-40 i nic, ale po 50 km, licznik znowu pokazywał ok, po zatankowaniu również ale po jakimś czasie znowu licznik zwariował i tym razem wskazał full paliwa :),

Kiedyś gdy malowaliśmy zbiornik po odłączeniu wtyczki prądowej ze zbiornika wskazywał maksymalny poziom paliwa, a teraz nawet jak się odłączy kable od smoga wskazanie paliwa się nie zmienia ?


DAF 95 XF euro 2 99r.

Czy to może coś z licznikiem, jest on elektryczny ?

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 27 mar 2013, 9:02

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Nie ma przejścia w wiązce kabli. Dobry elektryk albo znajdzie przerwę (pomierzyć musi sobie na początku oczywiście), albo poprowadzi nowy kabel tak, że nie będzie widać.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 27 mar 2013, 21:46
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Ale jeśli był by przerwany kable, to licznik nie pokazywał by full stanu ?

BO z tego co pamiętam zawsze po odłączeniu kostki przy zbiorniku poziom paliwa wskazywał full.
Nawet jak w zbiorniku pusto.

Patrzeliśmy prąd w kablu to niby jest, będzie wiosna damy rade. Chyba żę macie lepsze pomysły ?

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 29 mar 2013, 19:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Z twojego pierwszego postu zrozumiałem, że czasem pokazuje ok, a czasem kiedy wariuje to pełny stan,więc ja zaczął bym od instalacji.

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 30 mar 2013, 14:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Tak jest, raz jest ok, raz nie, znaczy dotychczas tak było, teraz już ciągle wskazuje błędny wynik.

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 30 mar 2013, 20:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Trzeba polutować złącze w zegarach .


Post Wysłano: 30 mar 2013, 23:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 sty 2012, 16:41
Posty: 862
Lokalizacja: POS

Cytuj:
Trzeba polutować złącze w zegarach .
A tak dokładniej :P, bo dzisiaj dobrałem się do zegarów, znaczy tak z wierzchu od tyłu. I niby wszystko wygląda ok. Podłączyłem wtyczkę z powrotem do wskaźnika paliwa, i poziom spadł niżej o około 2 cm, ale to i tak 500 l za dużo

_________________
DAF 95XF 430


Post Wysłano: 31 mar 2013, 23:41
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Trzeba rozebrać zegary i polutować płytę .


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: