Cytuj:
I=U/R
Tak, dzieki kolego, babola walnalem z pospiechu, nawet sie nie zastanowilem dobrze co pisze bo mialem net tylko na kilka minut, ale wyliczenia sa ok bo tylko we wzorze sie pomylilem u gory.
Cytuj:
Skoro masz podane rezystancje i ciśnienia to możesz łatwo sprawdzić .
Podłącz rezystor między masą a pinem czujnika o rezystancji 82 ohm i wtedy wskaznik ma pokazać 2 bary itd. według danych które podał kolega MAN .
Kolega z ta regulowana rezystancja nawalil, pojade w wolnej chwili i kupie sobie oporniczek taki, albo ze dwa jeszcze inne zeby sie upewnic co do wskazan. Zrozumialem kolege MANika w taki sposob:
Odlaczyc wtyczke od czujnika i opornik wlaczyc w szereg z pinem we wtyczce odpowiedzialnym za zegar czyli jeden koniec opornika z masa (gdzies np z silnika ja wezme), a drugi koniec opornika z pinem we wtyczce od czujnika odpowiedzialnym za zegar.
Po edycji 28.03.2013r 11:36:
Udalo sie:-). Sprawdzilem potencjometrem (opornikiem nastawnym) i ladnie zegar plynnie chodzil w calym zakresie zarowno na wylaczonym jak i wlaczonym silniku wiec jakies zwarcia po odpaleniu w wiazce tez chyba odpadaja:-). Dziekuje wszystkim za pomoc, zamawiam juz czujnik cisnienia:-). Swoja droga niekiedy w ogole nie mysle, przeciez moglem mierzyc miernikiem opornosc czujnika po odlaczeniu z niego wtytczki przed odpaleniem i po odpaleniu samochodu bo mialem wartosci podane przez kolege
MANika, dopiero wczoraj ja juz mialem potencjometr to tak zrobilem;-/. No ale jak sie nie mysli to tak jest:-). Dzieki za pomoc specjalisci:-)