kierowca ma te czujniki tylko że są tam dwa jeden niżej drugi wyżej, w jednym i drugim są dwa kable grubsze białe i dwa cieńsze w innych kolorach, ale oznaczenia na nich są inne niż ty podawałeś, które ma połączyć?
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Na pewno trzeba połączyć te dwa grube przewody, jeśli są inne numery przewodów tych grubych to podaj mi ich numery
Nie wiem skąd ma dwa czujniki , tak wygląda przekaźnik
zaraz jeszcze raz obejży bo te dwa czujniki sa z przed filtrem i wyglądają jakby były wkręcone w blok, zaraz jeszcze raz to obluka. Czujnik wiem jak wygląda i mu wytłumaczyłem, o tym samym mówimy.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jak dobrze pamiętam do tej samej blachy co jest przykręcony przekaźnik jest przyczepiona wiązka elektryczna która idzie od tego czarnego plastyku na du do sterownika EDC obok przekaźnika jest wkręcony podobny czujnik w obudowę filtra paliwa i jest to czujnik ciśnienia paliwa
oba sa przykrecone do blachy, na górnym oznaczony jest tylko ten cienszy pomaranczowy- 60516, lub 60510, a na dolnym oznaczony jest gruby biały 05300 i cienki pomaranczowy 05400
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Z rysunków nie za bardzo wynika który jest który, na wszelki wypadek niech spróbuje zmostkować raz jeden raz drugi przekaźnik, oczywiście oba grube przewody
EDC przekaźnik 81.25902-6267 a filtra to 81.25902-6268
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Rozebrać plastyki pod kierownicą i sprawdzić czy wszystko jest na miejscu od imo, drugi kluczyk drugi sterownik edc itd jak nie ma możliwości odczytu błędów przez komputer to tak jak szukanie igły w stogu siana
ktoś leci w tamtą stronę za dwie godziny to dam mu drugi sterownik na którym jeździliśmy pod tym samym kluczyku. Znajomy powiedział że przy wymontowanym czujniku powinien odpalić w trybie serwisowym, ale jechać będzie
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Jak juz zmostkowal zasilanie do EDC na przekazniku to niech zostawi kluczyk w stacyjce na zaplonie ,odepnie klemy z akumulatora i podlaczy znowu . FFR i EDC powinny dostac zasilanie w tym samym czasie aby zgrac kody immobilisera ( kod z kluczyka jest zczytywany tylko jeden raz podczas wlaczenia stacyjki ).... tak mysle i tak zawsze robie .
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę