Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
W kabinie to jest bezpiecznik numer 12, a potem na silniku jak dobrze kojarzę jedyny płytkowy koloru białego takiego samego typu jak w kabinie reszta to bezpieczniki wysokoprądowe przykręcane na śruby
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Cytuj:
na motorze w którym miejscu ma szukać tego bezpiecznika?
Pisałem już nad kolektorem ssącym jest taka czarna listwa plastykowa z napisem common rail otwierasz zatrzaski sprężynowe i otwierasz tą listwę w środku masz bezpieczniki oraz różne wtyczki i jest jedyny mały bezpiecznik pod tą pokrywą
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Jeśli bezpieczniki będą całe pozostaje sprawdzić przekaźnik od EDC znajduje sie między wiązką elektryczną a obudową filtra paliwa tak na wysokości dolnej części filtra paliwa i jest zamocowany do blachy na wprost do silnika jak sie stoi jest wtyczka od przekaźnika.
Ściągnij wtyczkę i zrób mostek na 1 i 4 pinie numery przewodów to 60000 i 60001
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Chodzi mi o ściągnięcie samej wtyczki w wtyczce musi znaleźć pin 1 i 4 powinny być opisane jeśli nie to po numerach przewodów wziąć kawałek przewodu i zmostkować oba piny tak jakby był włączony przekaźnik. Jeśli to nie pomoże i nie ma innych błędów to bez podłączenia komputera diagnostycznego nie znajdziesz usterki bo nie wiadomo czego szukać. Może być kluczyk, czujnik od imo pod kierownicą itp
wiesz co, kiedyś miałem problem z czujnikiem ciśnienia atmosferycznego w komputerze i załatwiłem drugi komuter który ktoś mi go wyczyścił że mogłem odpalić na innym kluczyku. Sęk w tym że aby wszystko było dobrze to za jakiś czas i tak z niego wylutowaliośmy czujnik i zamontowaliśmy do starego, ale czy jest taka opcja aby na drugim czystym kompie go uruchomić? Chodzi o to że auto jest poza granicami a serwis u nich to słona kasa. Pasuje mi go do nas sciągnąć.
mam go na bazie, tylko wylutowaliśmy z niego czujnik ciśnienia atm. i pewnie clał by jak smok na takim sterowniku, ale jak go zamieniliśmy to odpalił na nim i kilka tras zrobił, tylko nie chodził jak należy i dlatego wyjelismy czujnik do starego
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę