Moje pytanie dotyczy różnic jeśli chodzi o wyjście na intarder.Może ktoś ma zdjęcie lub rysunek .Silnik ,który robię ma wersję bez wyjść na intarder ,a ja muszę to przerobić na wersję z wyjściami.Jeżeli ktoś dysponuje to prosiłbym o opis obiegu chłodzenia z intarderem.Pozdrawiem i dziękuję.
A czy kojarzysz jak idą te wyjścia , jedno jest na końcu kolektora cieczy na pewno,a drugie idzie poprzez rurę do przodu tylko nie wiem gdzie dokładnie wchodzi .Czy do kolektora ,czy do obudowy termostatu,a może pompa jest inna i ma dodatkowe wyjście?
Pompa wody jest 100% taka sama. Pamiętam że oba się łączyły po lewej stronie silnika. Jutro sprawdzę bo jakiegoś tam dafa mam na placu.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę