Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 23 sie 2012, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 19:11
Posty: 40
GG: 1908754
Samochód: Mercedes-Benz Actros 1844

Tak jak w temacie, jak się wyjmuje czujnik absu? i czy jest to skomplikowana operacja ?


Post Wysłano: 23 sie 2012, 23:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Większe szczypce prawo-lewo obruszać i wyjdzie. W niektórych przypadkach przecinak.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 sie 2012, 0:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 19:11
Posty: 40
GG: 1908754
Samochód: Mercedes-Benz Actros 1844

ok dziękuje , mam nadzieję , że to będzie naprawa na kilka minut . PS: Koło trzeba zdejmować czy można od dołu próbować ?


Post Wysłano: 24 sie 2012, 8:55

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

hehe niekiedy to i piaste trzeba zdejmowac


Post Wysłano: 24 sie 2012, 18:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
hehe niekiedy to i piaste trzeba zdejmowac
Dzisiaj to robiłem ale wyszedł gładko
często wina nie leży w czujniku tylko w przedłużce przewodu od wtyczki czujnika do modulatora

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 24 sie 2012, 23:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 19:11
Posty: 40
GG: 1908754
Samochód: Mercedes-Benz Actros 1844

Mi też wyszedł gładko , koło zdejmowałem .Spsikałem wd , odczekałem i szczypcami 30 sek i wyjęty . Kabel robiłem kiedyś bo wystrzał urwał , i sprawdzałem wartości miernikiem ,i nie były stale jak w 2 czujniku . Pozdrawiam


Post Wysłano: 25 sie 2012, 9:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

on nieraz siedzi w takim miedzianym gnieździe pamiętaj o tym.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 sie 2012, 14:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lis 2010, 19:11
Posty: 40
GG: 1908754
Samochód: Mercedes-Benz Actros 1844

tak widziałem,gniazdo zostawiłem stare,ponieważ było dobre,i czujnik absu siedział sztywno.


Post Wysłano: 27 sie 2012, 18:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
hehe niekiedy to i piaste trzeba zdejmowac
Dzisiaj to robiłem ale wyszedł gładko
często wina nie leży w czujniku tylko w przedłużce przewodu od wtyczki czujnika do modulatora
Ja dzisiaj tez robilem i wyszedl gladko. Ale ostatnio w Atego nawet po zdjeciu piasty nie chcial wyjsc


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: