Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 22:39
Posty: 49
Lokalizacja: Ślask

Witam. Miałem problem z całym ulanym silnikiem paliwem od strony kolektora dolotowego. Rozebrałem cały bok z filtrami i samym kolektorem, uszczelniłem kowadełka na laskach wtrysków( nowe oringi), podkładki pod dekle nowe, nowe podkładki z gumkami. Wszystkie filtry nowe. Poskładałem wszystko do kupy a tutaj po chwili 3779-10 edc i odcięcie przy 700 obr i dym z rury. Żadnych wycieków i nic nie widać niepokojącego. Proszę o porady co to może być z góry dzięki. Pozdrawiam


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 2e1825a544

Końcówka -10 oznacza przerwę, podłącz komputer i sprawdź dokładnie

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: