Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 03 sie 2012, 21:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2011, 19:35
Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Witam. Koledzy mam pytanko. Jak się nazywa zawór czy sterownik... ? Z tyłu przed siłownikiem jest jeszcze jakiś zawór jak on się nazywa? Są one dwa po jednym na stronę i są przy samych siłownikach przykręcone do ramy z nich wychodzi przewód z powietrzem do siłownika i wchodzi też przewód jakiś elektryczny. Zaczoł mi z jednej strony puszczać powietrze ten zawór i to mocno, ale nie wiem jak w sklepie wytłumaczyć co to jest. I ile to może kosztować?


Post Wysłano: 03 sie 2012, 21:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Modulator ABS jak nie działa ci abs to go omiń.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 03 sie 2012, 21:43
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2011, 19:35
Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Hmm chyba działa:P Kontrolki gasną. No muszę coś zrobić, szybko powietrze mi ucieka. I słabe hamulce mam. A ile kosztuje taki modulator?

Ale chyba coś mam z tym powietrzem. Bo już mi z układu chyba 3 czy 4 rzecz poszła na pewno siłownik, zawór co włącza pompe, i teraz ten modulator. Nie wiem czy może coś z osuszaczem? Bo jest trochę mokry, ale płyn chłodniczy nie ucieka, może filtr osuszacza wymienić? Co ile się go wymienia?


Post Wysłano: 04 sie 2012, 0:07
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 10:11
Posty: 80
GG: 0
Samochód: Man scania daf volvo iveco mercedes

Jesli osuszacz jest zaolejony badz mokry na zrzucie powietrza to mozesz regenerowac sprezarke... prawdopodobnie
a wklad osuszacza jesli jest wszystko ok ze sprezarka to najlepiej zmieniac go przed zima i po zimie czyli jeszcze przed niskimi temaperaturami a potem jak juz moga nadchodzic cieplejsze dni bynajmniej ja tak robie i zalecam klientom a niektorzy zmieniaja raz na rok przed zima :)


Post Wysłano: 04 sie 2012, 11:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 lut 2006, 16:37
Posty: 2124
GG: 4819725
Samochód: MAN
Lokalizacja: Baćkowice

używany modulator na allegro 50zł nówka Wabco 500zł :wink:

_________________
MAN


Post Wysłano: 04 sie 2012, 11:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 26 lis 2011, 19:35
Posty: 59
Samochód: Man 18.232, Man 41.460, Scania R420
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Kupiłem nowy już wymieniony. Koszt 350zł brutto. Ale chyba już muszę wymienić albo naprawić sprężarkę bo wymieniłem dzisiaj filtr osuszacza a tam pełno oleju... dlatego pewnie mi te zaworki tak padają. Tam pewnie mam jedno tłokową? Tylko czy naprawiać samemu czy dać komuś? Jeszcze w życiu takiego czegoś nie robiłem.


Post Wysłano: 05 sie 2012, 8:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 maja 2012, 22:03
Posty: 138
Samochód: Man 14-232

Filozofi nie ma kupujesz komplet uszczelek kompresora pod swój model ja mam LK39/27 do tego tłok z pierścieniami i ja kupiłem jeszcze nowy cylinder.Odkręcasz,przewody,dół kompresora 4 nakrętki M8 ,głowiczke i ciągasz cylinder wyciągasz tłok.Potem bierzesz szczypce najlepiej 90st.zagięte i wyjmujesz zabezpieczenie tłoka,delikatnie wybijasz sworzeń i po kłopocie.Potem rozkręcasz głowiczke,wymywasz zmieniasz uszczelkę i metalowe blaszki(Ja nie zmieniałem bo były w dobrym stanie) skręcasz.Tłok najlepiej jest włożyć na stole jak masz cylinder wyjęty w tedy nie musisz odkręcać alternatora.Smarujesz delikatnie pierścienie olejem i wkładasz naciskają na pierścienie.Wkładasz zabezpieczenie do tłoka od strony alternatora i potem trochę trzeba się nagimnastykować żeby włożyć sworzeń w panewkę i założyć zabezpieczenie.Jak złapiesz dokręcasz nakrętki nakładasz uszczelkę na cylinder zakręcasz głowiczke.Koszt wyniósł 410zł w Autosie


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: