Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 maja 2012, 8:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 lut 2007, 11:09
Posty: 75
Lokalizacja: Wawa

Witam
Jak w temacie. Wczoraj podczas opadów zaczęło palić bezpiecznik od wycieraczek. Po odpięciu kostki od silniczka bezpiecznik nie ulegał spalniu. Wyminiony został silnczek (nie padało) na zamiennik i wszystko zaczęlo działać. Jak tylko znów lunął deszcz ponownie spaliło bezpiecznik. Brak błędów na kompie. Proszę o pomysły co może być przyczyną tej awarii? Napewno do przeglądu instalacja ale może jakieś newralgiczne miejsca?
pozd
leotir
nowe informacje, był wyczuwalny smród spalonego kabla, środkowy styk w kostce do silniczka jest spalony, ułamany. Wycieraczki na najszybszym biegu wogóle nie pracują a zadziałały na pozycji wyłączonej manetki.
Co obstawiacie przełącznik zespolony, samą kostkę od silniczka, przekaźniki?


Post Wysłano: 17 maja 2012, 11:17
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 sty 2011, 10:11
Posty: 80
GG: 0
Samochód: Man scania daf volvo iveco mercedes

W tym przyapdku jedyne co ci zostaje to przejrzec kable od wtyki przy silniczku i dalej sprawdzaj w tch miejscach gdzie przewody sa zalamane badz oparte o karoserie ciezko jest tak powiedziec musisz szukac na piechote ale troche cierpliwosci i znajdziesz:) odepnij kosc i sprawdz na ktorym kablu jest napiecie jesli go nie ma to ustaw miernik na przejscie i dotknij gdzies do karoseri tak zeby masowal jesli a obu przewodach bedzie pszczal miernik to znaczy ze cos jest nie tak. w tej wiazce jeszcze moze byc tak ze ta woda dostaje sie jakos do silniczka a silniczek chodzi na sucho?

Milego szukania :) pzdr.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: