Jest lżejsza i bardzo wytrzymała. Mam znajomego co jezdzi ze zbozem i powiedział mi ze stas jest na pierwszym miejscu a pozniej kempf takze chyba chłopak wie co w trawie piszczy. To tez zalezy gdzie bedziesz jezdził jak bedziesz miał płacone itp.
a możesz kolego uzasadnić?? Dzisiaj dostałem tez oferte Schmitz i ogólnie co czytałem to chwalone są te naczepy
nad szmitka bym się zastanowił. ciągam taka i pękają spawy przy zawieszeniu. A wożę po 27ton.
Słyszałem kiedyś o naczepie Menci. Podobno bardzo wytrzymałe i lekkie. Ale osobiście nic na ten temat powiedzieć nie mogę.
_________________ Być kierowcą - wolność towarzysząca całe życie...
Rejestracja:11 maja 2010, 21:32 Posty: 56
GG: 4015060
Samochód: Magnum 480 DXI
Co prawda od nie dawna ,ale mam Bodexa i jak na razie jest ok ,ale mam pytanie techniczne i licze na Wasze doświadczenie. A mianowicie przy kiprowaniu opuszczam ręcznie na zaworze powietrze z miechów ,czy po opuszczeniu naczepy dajecie ją w pozycje podnoszenie a następnie jazda ,czy od razu na jazdę ,bo teoretycznie powyżej 15km/h system sam powinien to zrobic?
Ja polecam Mege. Zawieszenie na saf albo BPW. Mają bardzo szeroką ofertę, i w zasadzie co chcesz to ci zrobią na zamówienie. Ja sam kupiłem od nich rynne 2 lata temu na bpw i jestem zadowolony.
Ja polecam coś zachodniego KEMPF, SCHMITZ, STAS, FLIEGL. Wykonanie tych naczep w porównani do krajowych jest dużo lepsze i dokładniejsze oraz zastosowane materiały są wyższej jakości.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę