Cytuj:
Ja tam się nie znam svavec ale mi przy zabitym filtrze paliwa czy odstojniku wyświetla 94-02 a końcówka FMI 02 oznacza za niski a 01 za wysoki
Oznaczenie FMI np. " za niski" lub " za wysoki" nie zawsze opisuje doslownie problem ,w tym przypadku za niskie lub wysokie cisnienie paliwa .Opisuje on sygnal podawany z czujnika jak za wysoki lub za niski ,a to moze byc spowodowane samym medium ktore jest mierzone ,jak i usterka na przewodach czy usterka czujnika.
Czujniki sa rozne ,np temperatury sp NTC i PTC ,gdzie opornosc maleje wraz z wzrostem temp lub wzrasta ,wiec samo oznaczenie FMI za wysokie/niskie moze nie odzwierciedlac dokladnie stanu mierzonego medium.
Radze nie sugerowac sie oznaczeniami FMI chyba ,ze mamy to potwierdzone doswiadczeniem i wiemy ktore indeksy co oznaczaja w rzeczywistosci.
Tyle czasu juz klepie MANy i dalej nie jestem w stanie opierac sie na koncowkach FMI wiec nie zwracam na nie uwagi.