Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:43

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2006, 20:49
Posty: 53
GG: 7967119
Lokalizacja: WADOWICE

Witam , Panowie mam taki problem w volvie 2004rok fh 12, pokazuje sie na wyswietlaczu ze nie ma ladowania i caly czas pokazuje mi 23,2 lub 23.3 elektryk taki nasz zaprzyjazniony byl ogladal to i sam nie moze dojsc. Patrzyl na alternator i nic nie zauwazyl niepokojacego. spotkal sie ktos z takim problemem?? od czego szukac albo co moze byc przyczyna??


Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Dobry ten elektryk skoro od samego patrzenia na alternator postawił diagnozę :mrgreen:
A co on chciał tam zobaczyć?, ja miałem taki przypadek w volvie że ścięło wał wirnika jak gilotyną za łożyskiem i same kółko się kręciło a wirnik stał w miejscu :mrgreen:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 lis 2006, 20:49
Posty: 53
GG: 7967119
Lokalizacja: WADOWICE

cos tam rozkrecil i ogladal ale nie wyciagnal go calkowicie. ale pokazywaloby 23.2 np?? a nie spadalo?? bo mi caly czas tyle samo pokazuje


Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Tyle to ci pokazują rozładowane baterie, nie świeci się kontrolka ładowania lub jakieś błędy na wyświetlaczu o braku ładowania itp.
Jeśli to Bosch możesz spróbować wymienić regulator jeśli to nic nie da to tylko rozebrać alternator na części pierwsze z weryfikować część co potrzebne wymienić i zamontować z powrotem do auta :wink:

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Taki elektryk jak z koziej d*** trąbka wyją pewnie regulator napięcia.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 lut 2012, 16:56

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 gru 2010, 17:24
Posty: 6058
Samochód: Volvo FH

Po godzinie jazdy na światłach by ci spadło napewno. 23,2v to u mnie pokazuje po nocy grzania webastem. Wyjmij alternator, zawieź do dobrego elektryka, może skończyły się szczotki, może się któraś dioda sfajczyła, bo zerwany pasek to byście chyba zauważyli...

_________________
Naczelny Prywaciarz WC :).

Kania to ch uuu j!!! 8)


Post Wysłano: 25 lut 2012, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Cytuj:
może skończyły się szczotki
Regulator napięcia jest od zewnątrz razem ze szczotkami. Nic więcej tam sie nie da rozebrać bez wyjmowania.

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Post Wysłano: 25 lut 2012, 17:09
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 25 lut 2012, 16:59
Posty: 9
GG: 10259677
Samochód: 530d
Lokalizacja: Sochaczew

Przyczyn może być kupę, od tych co może ci znaleźć elektryk na wyjętym alternatorze dodam jeszcze, Brak wzbudzenia ze sterownika to z tych mniej banalnych. Sprawa reczej nie do ogarnięcia na forum.

_________________
ELEKTROMECHANIKA, kasety, sterowniki


Post Wysłano: 25 lut 2012, 17:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

a mierzyliscie ladowanie na alternatorze??


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: