problem w twoim przypadku to najprawdopodobnie magistrala danych ( przewod rozowy i fioletowy podaje dane zbyt rozbiezne ze spodziewanymi w trakcie hamowania sa to kable NISKIEGO NAPIECIA WIEC JAKIEKOLWIEK NAWET NIEWIELKIE USZKODZENIE KABLA POWODUJE ZANIK LUB SKOK NAPIECIA NAWET RZEDU 0.2 V JEST ODBIERANY PRZEZ BRAKE ECU JAKO BLAD sprawdz OPOR przejscia ( wylaczone zasilanie !!! ) z tej samej wtyczki pod grillem do wtyczki koncowej modulatora jak rowniez kabel bialy - masa i zielony z czerwonym paskiem zasilanie, sprawdz rowniez czy nie sa skrzyzowane pomiedzy soba. Jak sprawdzisz i opor i jest ok to sprawdz zasilanie i mase jak rowniez jak cos odbiega od normy to musisz sprawdzic CALA WIAZKE OD PRZODU DO MODULATORA ( dosc czesto kable sa poprzecierane zaraz obok modulatora
powodzenia
ps resetowanie pedalem hamulca dziala WYLACZNIE PO USUNIECIU USTERKI !!!! i najczesciej pomaga w resetowaniu jak przed odlaczysz zasilanie akumulatora na 10 min
