Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 09 lut 2012, 15:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Witam. Mam problem z abs-em. Otoz na desce wyswietla sie komunikat BRAKE ECU FAILURE. Z odczytu bledow:
1) Pressure modulation valve ABS 2 axle left. Communication error. MID136 SID7 FMI9
2) Pressure modulation valve 1 axle left. Communication error. MID136 SID9 FMI9
3) Pressure modulation valve 3 axle left. Communication error MID136 SID11 FMI9
4) Modulator trailer MID136 SID66 FMI9
5) Power supply 4(electrical fault) MID 216 PSID37 FMI4
Prosze o pomoc w rozszyfrowaniu tych bledow. Dzieki bardzo.
Zapewne zauwazycie ze bledy te dotycza lewej strony. Sprawdzilem oczywiscie bezpieczniki, resetowalem pedalem hamulca ale bez zmian.


Post Wysłano: 10 lut 2012, 0:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

temat byl przerabiany wielokrotnie ....
viewtopic.php?f=5&t=34245

punkt 5 ....
przepalony bezpiecznik nr 4 ( dodatkowy rzad zamontowany pod skrzynka LCM zaraz za radiem )

pozdrowienia

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 10 lut 2012, 2:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Dzięki kolego tszpak. Wiązkę naprawdę sprawdzałem, Rozciąłem ją od samego początku czyli od wtyczki aż do miejsca gdzie wchodzi w ramę. Nic nie znalazłem. Zobaczę jeszcze jutro, może coś nie zauważyłem. Co do punktu 5 to raz ten błąd jest aktywny a raz nie. A słyszałeś może o resetowaniu padałem hamulca.
W moim przypadku nie ma problemu ze skrzynią. Działa ok.
Załóżmy że jest przerwana wiązka w ramie. Pytanie: jest to wiązka od wszystkich trzech modułów (volvo 3 osiowe, środkowa oś podwieszana). Problem dotyczy tylko lewej strony.


Post Wysłano: 10 lut 2012, 12:55
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 sty 2011, 14:24
Posty: 352
GG: 4128224
Samochód: Peugeot 508/MAZDA 2
Lokalizacja: CARLISLE GB/Blatyre SC/Aberdeen SC

problem w twoim przypadku to najprawdopodobnie magistrala danych ( przewod rozowy i fioletowy podaje dane zbyt rozbiezne ze spodziewanymi w trakcie hamowania sa to kable NISKIEGO NAPIECIA WIEC JAKIEKOLWIEK NAWET NIEWIELKIE USZKODZENIE KABLA POWODUJE ZANIK LUB SKOK NAPIECIA NAWET RZEDU 0.2 V JEST ODBIERANY PRZEZ BRAKE ECU JAKO BLAD sprawdz OPOR przejscia ( wylaczone zasilanie !!! ) z tej samej wtyczki pod grillem do wtyczki koncowej modulatora jak rowniez kabel bialy - masa i zielony z czerwonym paskiem zasilanie, sprawdz rowniez czy nie sa skrzyzowane pomiedzy soba. Jak sprawdzisz i opor i jest ok to sprawdz zasilanie i mase jak rowniez jak cos odbiega od normy to musisz sprawdzic CALA WIAZKE OD PRZODU DO MODULATORA ( dosc czesto kable sa poprzecierane zaraz obok modulatora

powodzenia


ps resetowanie pedalem hamulca dziala WYLACZNIE PO USUNIECIU USTERKI !!!! i najczesciej pomaga w resetowaniu jak przed odlaczysz zasilanie akumulatora na 10 min :D

_________________
I ZYCIE SIE TOCZY DALEJ ...


Post Wysłano: 10 lut 2012, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 31 sty 2010, 18:48
Posty: 81
GG: 10159387
Lokalizacja: Paisley GB

Bardzo dziękuję za super podpowiedz. Ale niestety nie było mi dane dzisiaj sprawdzić tych przewodów. W nocy podjęto decyzję - service Volvo. Dzięki wielkie. Pozdrawiam.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Semrush [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: