Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 04 sty 2012, 21:34

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

Witam wszystkich. Mam usterkę w scanii na obwodzie wskaźnika ciśnienia oleju, pokazuje cały czas po włączeniu zapłonu max. wartość. Podmieniałem czujkę na podstawie filtra oleju i zestaw wskaźników. Nic to nie zmienia dalej jest problem. Potrzebował bym w tej kwestii porady (jakiś schemacik) Podpowiedzi. Czy występuje po drodze czujnik wskaźniki jakiś element elektroniczny koordynujący prace wskaźnika? Pozdrawiam. Czekam na pytania.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 21:37
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Przewód z czujnika idzie prosto do zegarów .


Post Wysłano: 04 sty 2012, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

Może to i prawda ale wolał bym jakimś dowodem się zadowolić jeśli można :roll: .


Post Wysłano: 04 sty 2012, 22:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

przewód jest podpisany OP


Post Wysłano: 04 sty 2012, 22:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

Muszę trochę więcej informacji jak zjedzie auto żebym się wstydzić nie musiał. Oznaczenie OP jest na przewodach czy gdzie.


Post Wysłano: 04 sty 2012, 22:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 mar 2010, 18:10
Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka

jeżeli wskaźnik pokazuje cały czas maks to ewidentnie przecięty gdzieś przewód:)


Post Wysłano: 04 sty 2012, 23:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

To mam pruć wiązki? Bo inaczej nie dojdę Która wtyczka za bezpiecznikami i kable do wskaźników. Nie ma lekko. :(


Post Wysłano: 04 sty 2012, 23:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

Kolego jak nie masz pojęcia o elektryce to nie ruszaj auta bo tylko problemów nałapiesz. Zajedź do mechanika i coś doradzi a na WG jedynie możesz jakieś instrukcje dostać ale nie do samodzielnej roboty

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 05 sty 2012, 18:47
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Jeśli przewód jest uszkodzony to nie jest to długi odcinek do sprawdzenia .


Post Wysłano: 05 sty 2012, 23:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 19:08
Posty: 100
GG: 0
Samochód: Scania 124L 420
Lokalizacja: Gniezno

Prawdopodobnie przetarl sie w miejscu gdzie "wchodzi" w rurkowy pancerz(od strony czujnika) Tam styka sie i wlasnie ociera o ten pancerz. Wewnatrz pancerza to juz mało pradwopodobne.


Post Wysłano: 05 sty 2012, 23:39

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

Zapewne tam gdzie w scanii zawsze padają wiązki. Tylko że są zalane(po kilka przewodów) i trzeba je pruć. Miernikiem znalazłem dwa kable w kostce EDC i więcej nic nie mam (czerwonego i czarnego) nie wiem gdzie one idą. A z wypowiedzi Pana Dominika wychodzi że są przerwane ,bo nie moge ich znaleźć w kostkach. Czyli trzeba pruć czy nie?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

Czujnik jest 2 przewodowy czy 4 ? wystarczy pociągnąć za przewody zazwyczaj nie są uszkodzone dalej niż 50cm od czujnika , jak chcesz sprawdzic to odkręc pokrywę przewodów wchodzących do kabiny i znajdz jeśli dobrze pamiętam przewód biały z opisem OP i zewrzyj go do masy wtedy wskaznik powinien opaść do zera . JeSli czujnik jest 4 przewodowy sprawdz czy jest na nim zasilkanie +24v .


Post Wysłano: 11 sty 2012, 15:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 sty 2008, 15:50
Posty: 10
GG: 411079
Lokalizacja: Chorzele

Czujnik jest na 4 przewody. Jutro wraca auto to zadziałam i efekty napisze.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: