Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 gru 2011, 1:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Witam

Przykulał mi się taki wóz, potrzebuję inf na temat zasilania m-propa w tym wozie. Widzę że ecu grzebane ktoś coś bdm'em rzezał. wiem na których pinach jest m-prop ale widzę brak zasilania a chciałbym się upewnić może ktoś ma rozpiskę wyjść ew napięcia na kablach do zaworu reg ciśnienia.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 14 gru 2011, 10:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 paź 2011, 22:50
Posty: 535
GG: 0

Przy zaworze M prop pin 1 to sygnal wejsciowy a pin 2 to masa. Przy sterowniku to odpowiednio pin A08 i A10. Jak widzisz na zaworze Mprop nie ma stalego napiecia.


Post Wysłano: 14 gru 2011, 11:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

3748-05 taki nr błędu a m-prop ktoś wstawił już nowy. gdy wysteruję pin a08 na wysoki stan z odpowiednim oporem to błąd znika i ecu ustawia takie ciśnienie jakie powinno być.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Post Wysłano: 14 gru 2011, 11:51

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Rzadko sie zdarzaja bledy przebicia tego zaworu ,predzej niedomaga on ze wzgledow mechanicznych wiec skupilbym sie na okablowaniu.
Sprawdzilbym dokladnie przewody , zarowno przebicia pomiedzy samymi przewodami jak i obydwu przewodow do masy ,oraz droznosc .
Sprawdzilbym tez ewentualne przebicie z pinow zaworu m-prop do jego obudowy.
Pomiar warto zrobic dwa razy zmieniajac polaryzacje na mierniku, oraz miernik z minimum 30 MOhm.
( czy aby na pewno nowy m-prop jest nowy )


Post Wysłano: 14 gru 2011, 13:14

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

M-propa miałem na półce nowiutkiego więc raczej czyjś nowy i mój nie sa padnięte.
Robiłem nowe kable do zaworu i to samo. Nie chciałem ale muszę wylutować gniazdo w ecu,
Może ktoś ma zdjęcie bez gniazda albo wie co steruje zaworem, chchiałbym uciec od wylutowywania.
Może będę miał drugie ecu na podstawkę to sprawa się wyjaśni.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: