[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Mercedes Actros MPIV - Strona 22 - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
O ile w pełnym kolorze jest jeszcze jako taki do przetrawienia, to z czarnymi plastikami wygląda już ohydnie. Zastanawia mnie też, dlaczego tak mało nowych Actrosów ma blendy przeciwsłoneczne? W tym najwyższym StreamSpace chyba nawet nie jest dostępna. Dla mnie brak tego elementu jest gwoździem do trumny w wyglądzie, szczególnie przy największej kabinie. Ale zapewne chodzi o ekonomię.
Rejestracja:14 mar 2005, 15:22 Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA
Ponoć z blendą pali wtedy więcej tak samo do tego doszli w manie że bez blendy pali mniej to samo dotyczy się trąbek na kabinie
Co do tych szarych plastików to wygląda ohydnie, chociaż te po bokach mogli pomalować w kolor kabiny i zostawić z przodu szary zderzak
Ale to jest zadziwiające jak takie dwa małe szczegóły (mówię tutaj o blendzie i kolorze plastików) potrafią zmienić wygląd i moje podejście do tego samochodu.
Rejestracja:09 cze 2007, 14:11 Posty: 639
GG: 2158946
Samochód: Fiat CC 700 31PS
Lokalizacja: DK1 SPS
Czego jeszcze nie dadzą w tych nowych wozach żeby był mniejszy opór powietrza i mniejsze spalanie Co z tego że nie ma trąbek skoro lusterka są 2 razy większe niż 10 lat temu
Rejestracja:13 maja 2008, 22:32 Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa
Cytuj:
Czego jeszcze nie dadzą w tych nowych wozach żeby był mniejszy opór powietrza i mniejsze spalanie Co z tego że nie ma trąbek skoro lusterka są 2 razy większe niż 10 lat temu
Tylko, że te lusterka stawiają mniejszy opór całkowity jak te chucherka sprzed 10 lat.
_________________ Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.
Te zwierciadła sie chyba same składają pod oporem wiatru.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Ten kolorowy na ostatnim zdjęciu jest naprawdę śliczny.Tak jak większość z was uważam że w plastiku mu nie do twarzy ,ale ten polakierowany w jaskrawy kolorek to sliczna maszyna.
Po przeglądnięciu zdjęć z wnętrza nasuwają mi się takie wnioski:
1. Układ zegarów (a raczej stylistyka obudowy) kompletnie mi się nie podoba. Wiem, miało być podobnie jak w osobówce, ale dla mnie to trąci tandetą. Dlaczego, zamiast wskaźnika poziomu AdBlue nie zastosowali w to miejsce np. ekonomizera?
2. Wnętrze w jasnym kolorze dodaje światła, sprawia wrażenie komfortu, przytulności i miejsca "przyjaznego" do odpoczynku. Pod warunkiem, że kierowca, który będzie nim jeździł nie będzie wyznawał zasady: kto się w gnoju urodził na sianie spał nie będzie.
3. Zastanawiające jest, jak będzie z komfortem na dolnej leżance - Mercedes w końcu pozbył się tej nieszczęsnej wnęki od czasów MP2.
4. Dźwignia po prawej stronie kierownicy (zmiana biegów itp) na zdjęciach z tymi srebrnymi wstawkami wygląda tandetnie. Mam wrażenie, jakby ta srebrna farba miała w niedługim czasie się złuszczyć.
Odnośnie zewnętrznego malowania: "dwukolorowy" Actros - "jakiś tam kolor" i "tradycyjna" popiel Mercedesa na niektórych plastikach wywołuje wręcz niesmaczne wrażenie. Niestety, wiadomo, że jest to wersja finalna i nie ma co liczyć na poprawę. Zapewne pakiet aerodynamiczny w standardzie jest w tym popielatym kolorze natomiast malowanie może słono kosztować - czyżby celowy zabieg producenta/dealerów na dorobienie kilku EUR na malowaniu - chyba tak.
Reasumując - z zewnątrz Actros budzi dość pozytywne wrażenia (pod warunkiem malowania w jednym kolorze) natomiast wnętrze - cóż, zależy od kierowcy jak długo będzie ono wyglądało zachęcająco i świeżo.
P.S.
Zwrócił może ktoś uwagę, bo nie przyglądałem się trójce, a już tym bardziej "czwórce" czy wprowadzili do tylnego zawieszenia stabilizator, czy w dalszym ciągu stabilizacja pojazdu odbywa się przy pomocy dwóch czujników i Telligentnego położenia ramy?
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę