[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[DAF XF 95.430 '06] Uszkodzenie wiązki elektrycznej - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość

W czasie gdy silnik pracuje, w czasie jazdy objawy następujące:
- wariuje termometr temperatury zewnętrznej (skacze temperatura w granicach kilku stopni),
- pojawia się komunikat "Usterka silnika"
- przy zmniejszonym natężeniu oświetlenia wskaźników pulsuje podświetlenie (jaśniej-ciemniej); wykluczam potencjometr bo problem pojawia się nieregularnie i to przy różnym natężeniu oświetlenia

Problem ten pojawia się okresowo, gdy wcisnę hamulec, mignę światłami drogowymi. Z tego co się domyślam, może to być problem z którąś z wiązek elektrycznych. Orientuje się może ktoś, w którym najczęściej miejscu siadają te wiązki, gdzie szukać?

Nie wiem, czy to ma związek również ze wspomnianą wiązką, ale czasem "zawieszają się" światła drogowe przy mrugnięciu - świecą kilka dobrych sekund przy zwolnionym przełączniku, po kilku sekundach od wciśnięcia pierścienia od silnika spryskiwacza załącza się silniczek, problemy są również z uruchomieniem wycieraczek na pierwszym zakresie prędkości (interwał czasowy działa dobrze).


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 16 kwie 2009, 23:43
Posty: 107
GG: 2684463
Samochód: Pogotowie Techniczne/Warsztat

Obok lewego przedniego koła jest żłączka skontroluj tę złączkę i stan złącza na cz temp zew.

_________________
Serwis "OnRoad" Diagnostyka, elektronika, elektryka, ciężarowe, osobowe, dojazd na miejsce.
Naprawa ECU, VECU, FFR, LCM, ECAS, EBS, liczniki, immo, chiptuning,


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 wrz 2006, 15:16
Posty: 372
Lokalizacja: z nienacka!!!

Cytuj:
W czasie gdy silnik pracuje, w czasie jazdy objawy następujące:
- wariuje termometr temperatury zewnętrznej (skacze temperatura w granicach kilku stopni),

- po kilku sekundach od wciśnięcia pierścienia od silnika spryskiwacza załącza się silniczek,
- problemy są również z uruchomieniem wycieraczek na pierwszym zakresie prędkości (interwał czasowy działa dobrze).
Mogę powiedzieć tylko ten typ tak ma :lol:
We wszytskich DAFach na firmie wystepuja te problemy, już daliśmy sobie spokój z magikami. Miały być wymiany wszytkich dzwigni wycieraczki/spryskiwacz/klakson ale dość droga impreza to jest.
Czujniki temp zawsze zmienia wskazania zaraz po uruchomieniu silnika nic nie poradzisz działa poprawnie.

_________________
ASS, GAS OR GRASS !!!
NOBODY RIDES 4 FREE !!!
Kat: A,B,C,E i reszta papierów, teraz tylko jazda.
Kanio najlebszo!


Cytuj:
Obok lewego przedniego koła jest żłączka skontroluj tę złączkę i stan złącza na cz temp zew.
Dziękuję, sprawdzę we wtorek. Wymieniałem w piątek szczotki alternatora z regulatorem napięcia myślałem, że to jest powodem, bo dodatkowo wyświetlił mi się jednorazowo komunikat na czerwono, ze znaczkiem STOP: Zbyt duże napięcie ładowania.
Cytuj:
Czujniki temp zawsze zmienia wskazania zaraz po uruchomieniu silnika nic nie poradzisz działa poprawnie.
Tak, zauważyłem właśnie tą przypadłość, że nawet po włączeniu zapłonu temperatura rośnie po 0,5 C przez jakiś okres czasu aż się ustali na jakimś-tam poziomie.
A co do przełącznika zespolonego to zastanowimy się nad wymianą :)


Wybaczcie post-pod-postem.
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się klema minusowa, a dokładniej pęknięta śruba zaciskająca klemę na słupku. W piątek przy okazji czyszczenia, konserwacji klem problem "wyszedł sam z siebie".
Śruba przy łbie totalnie skorodowana, klema niemalże obracała się na słupku. Kłopoty z elektryką (przynajmniej te w zakresie pulsującego podświetlenia itp.) zakończone.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 07 lut 2011, 13:33
Posty: 4715
GG: 1466678
Samochód: Serwis 24h
Lokalizacja: Sochaczew

Nie upalił słupka ?

_________________
TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek
Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!!
Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!!
tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456
https://www.facebook.com/LKWSERWIS


Sam się dziwię, że nie upaliło słupka... Ale całe szczęście, że ten problem mam z Głowy. Pozostaje tylko kwestia niedziałającego EBSu na ciągniku... A nie wyświetla żadnego błędu :/


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: