Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 cze 2011, 18:22

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 paź 2009, 19:00
Posty: 277
GG: 9151637
Samochód: MOBILNE SERWISY
Lokalizacja: KATOWICE

WITAM. KOLEDZY JESTEM NA WYJEŹDZIE I NIE MAM NA LAPTOPIE KATALOGU A POTRZEBUJE INFO BŁĄD edc 03780-01 ? Pozdrawiam

_________________
MOBILNE SERWISY SAMOCHODOWE NATYCHMIASTOWE WYJAZDY NOWA STRONA : http://WWW.LEKRE.PL
Filmy z mobilnego serwisu:
https://www.youtube.com/watch?v=SiZi54F ... el&list=UL
NAPRAWY INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH KOMPUTEROWA DIAGNOSTYKA
REGENERACJA ZAWORÓW APM (EL1100) ECAM APS


Post Wysłano: 27 cze 2011, 19:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 23 maja 2007, 17:56
Posty: 578
GG: 2738622
Samochód: MAN
Lokalizacja: małopolska rudawa

nie mam tego błędu akurat w swoim spisie. a końcówka zero jden oznacza za wysoki

_________________
Boże chroń nas przed diabłami,oznaczonymi zielonymi mundurami!


Post Wysłano: 27 cze 2011, 20:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 maja 2007, 13:54
Posty: 4
Lokalizacja: Radomsko

Rail pressure : High controller output when idling. Wysoka wydajność kontrolera na biegu jałowym


Post Wysłano: 27 cze 2011, 23:21

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 13 mar 2007, 23:08
Posty: 183
Lokalizacja: śląskie

sprawdź zawór na szynie common rail z tyłu


Post Wysłano: 28 cze 2011, 20:16

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Wydaje mi sie ,ze jak jest tylko ten blad to mamy do czynienia z odwrotna sytuacja niz przeciek.
( przeciek to najpierw bledy 3778 3779 )
Celowalbym w zaciety M-prop , jakis paproch w zaworze lub naturalne zuzycie.
Wydaje mi sie ze blad powstaje ,kiedy na szynie jest zbyt wysokie cisnienie w stosunku do sygnalu "otwarcia" m-prop ...... zawor zamyka sie zbyt malo jak na podany sygnal z edc .
( jak m-prop nie podlaczony to jest otwarty na max ,edc kontroluje cisnienie przymykajac m-prop.)


Post Wysłano: 01 lip 2011, 22:33
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 cze 2010, 21:11
Posty: 171
GG: 0
Samochód: man

Cytuj:
Wydaje mi sie ,ze jak jest tylko ten blad to mamy do czynienia z odwrotna sytuacja niz przeciek.
( przeciek to najpierw bledy 3778 3779 )
Celowalbym w zaciety M-prop , jakis paproch w zaworze lub naturalne zuzycie.
Wydaje mi sie ze blad powstaje ,kiedy na szynie jest zbyt wysokie cisnienie w stosunku do sygnalu "otwarcia" m-prop ...... zawor zamyka sie zbyt malo jak na podany sygnal z edc .
( jak m-prop nie podlaczony to jest otwarty na max ,edc kontroluje cisnienie przymykajac m-prop.)
common rail ?! - nieprawitielne działanie motora,(jak ja się cieszę że tego mi brak )pozdro ?!@


Post Wysłano: 19 maja 2013, 22:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 lip 2009, 23:25
Posty: 14
GG: 0
Samochód: MAN
Lokalizacja: Pomorskie

Hej,
czy znalazłeś rozwiązanie na ten 03780-01? Mój znajomy ma to samo w 33.530.

Dziękuję też pozostałym, którzy są w stanie coś dopowiedzieć po odświeżeniu tematu. :wink:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 7 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: