Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 mar 2011, 21:24

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 22:02
Posty: 118

Witam, nastąpiły pewne okoliczności ze swoja przygodę z praca w spedycji zacząłem już dziś.
jako ze jestem świerzakiem w tej branży na początek miałem się zapoznać z obiegiem dokumentów w firmie, sposobem rozliczanie kierowców i giełda transportowa, po zapoznaniu się z wszystkimi wyżej wymienionymi rzeczami, otrzymałem informacje ze 1 auto zostało bez ładunku powrotnego we Włoszech. Moim zadaniem jest znaleźć ładunek i ściągnąć je do kraju.
Na moja głowę spadło znalezienie ładunku odpowiadającego wymiarom naczepy, w miarę blisko postoju auta oraz wynegocjowanie przyzwoitej stawki.
Po określeniu kryterium jakie musiał spełniać ładunek zabrałem się za poszukiwanie i wstępne negocjacje z firmami odnośnie stawek. Po paru negocjacjach traciłem już nadzieje na jakieś rozsądne stawki, ale jednak szukałem dalej, udało mi się znaleźć konkretna ofertę i załadować auto, w tej chwili kierowca podąża na rozładunek w Polsce.
Niby nic wielkiego nie zrobiłem bo tylko załadowałem jedno auto ale jak na mój pierwszy dzień to i tak dla mnie dużo. Spedytor który ma mnie pod opieką i tak się zdziwił ze już w pierwszy dzień w firmie udało mi się wynegocjować przyzwoita stawkę , jutro od samego rana czeka mnie wypisywanie urlopówek dla kierowców którzy wyruszają w trasę oraz przygotowanie im zleceń.
I tak mina mi mój pierwszy dzień w pracy.


Post Wysłano: 28 mar 2011, 22:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Cytuj:
1 auto zostało bez ładunku powrotnego we Włoszech.
Jeśli chodzi o powroty to włochy (obecnie) chyba są najbardziej wdzięcznym tematem, mi ostatnio auta jakoś same się ładują za grubo ponad euro ...

Posiedzisz na GB, F, w imporcie to wtedy będziesz przecierał oczy ze zdumienia :D

_________________
Heavy metal and heavy transport


Post Wysłano: 28 mar 2011, 23:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1281
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Wolałbym robić import z GB, F niż z RUS czy KZ. Za 7500 km 2000 EUR :mrgreen:


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 18:13

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 lis 2008, 22:02
Posty: 118

Siemanko, wiele rzeczy o których pisaliście sprawdziło się w pierwszych dniach mojej pracy. Problemy były z miejscami załadunku i rozładunku, z rożnymi temperaturami przewożonych produktów ( w CMR wpisywali inna temperaturę niż faktycznie była w czasie załadunków), nie dokładne adresy na zleceniach oraz brak nr załadunków. A poza tym to coraz bardziej mi się ta praca podoba brak w niej monotonii, za jakiś czas na pewno napisze kolejne posty które będę obrasowywały jak sobie radze. Dzięki za te wasze wszystkie rady


Post Wysłano: 09 kwie 2011, 19:56
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 15 gru 2007, 15:19
Posty: 652
Samochód: MP 3
Lokalizacja: Opole

i pamietaj jak kierowca mowi ze nie dojedzie to nie dojedzie:):) nie mow nigdy ze moze pan nagiac bo nalapiesz sobie wrogow:):) i nie dzwon co 15 min gdzie jest:P

_________________
Wszytsko za drugim razem przypadek??
B , C , C+E


Post Wysłano: 10 kwie 2011, 19:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 20 maja 2010, 12:11
Posty: 406
GG: 6451835
Samochód: Crafter
Lokalizacja: Strzegom/Jaroszów [DK5]

Ja czekam na kolejne relacje z pracy, interesuje mnie ten zawód i z ciekawością czytam twoje i wszystkie inne wiadomości w tym temacie.

Pozdrawiam. :)

_________________
ford transit/volvo fh.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: