Matee masz rację, zgadzam się z tym co piszesz, aleeee....

na temat poniższego będę dyskutował

.
Cytuj:
.........., lub gdy "adres nie wchodzi w nawigacje."
W tym wypadku uważam, że dla obopólnej dobrej współpracy, spedytor powinien sam sprawdzić adres zanim wyśle go kierowcy ( Czy jest zgodny ze stanem faktycznym ). Jakże to ułatwia szybkie dotarcie do celu podróży gdy adres i nazwa firmy jest OK. Chyba nie trzeba wiele tłumaczyć. Kierowca sie nie denerwuje, Spedytor nie odbiera od niego telefonów itd.
Często zdarza się, ze zlecenie "leci" przez dwie trzy spedycje zagraniczne, wtedy bardzo często następują przekłamania w Nazwie Firmy oraz adresie.
Parę dni temu miałem, taki przypadek. Adres, który otrzymałem do rozładunku znajdował się w "dzielnicy" domków jednorodzinnych

.
Cóż było robić, zawinąłem się wjechałem na najbliższą przemysłówkę, wszedłem do pierwszej firmy i dzięki uprzejmości niemieckiego kierownika tejże firmy, uzyskałem pomoc oraz dokładna nazwę firmy i jej adres gdzie miałem rozładunek.
Ciekawa sprawa skorzystał on z internetowej książki telefonicznej z niemieckimi firmami.
Być może się przyda więc podaję adres internetowy. Warto by korzystali z niego wszyscy spedytorzy ustalając oraz sprawdzając adresy.
oto link :
http://www.gelbeseiten.de/yp/quick.yp
Bardzo często adresy zał./rozł. które otrzymuje kierowca , są adresami BIURA. W tym przypadku kierowca musi uważać gdzie jest wjazd dla ciężarówek, by nie wjechać w jakąś mała uliczkę, z której potem jest trudny wyjazd.
Cytuj:
Witam, od dni 1 kwietnia zaczynam swoja przygodę z spedycja, jestem bez żadnego doświadczenia i mam parę pytań do kierowców.
Jakie najczęściej macie problemy w trasie i kiedy kontaktujecie sie z swoimi dyspozytorami/spedytorami, jak oni wam pomagają. Chciałbym dowiedzieć sie jak wygląda to od strony kierowy abym mógł zawsze szybko pomoc kierowca którzy będą pod moimi skrzydłami.
Kolego !!!!
Jako kierowca podpowiem Tobie jaką informacje dotyczącą załadunku/ rozładunku powinieneś podać , by nie było problemów oraz 100 tyś telefonów

.
I tak:
Podajesz takie dane :
Nazwa Firmy : .............
Adres :
- Państwo : .....
- Kod pocztowy : .....
- Miejscowość : ........
- Ulica i nr : .............
dodatkowo - wskazane :
- nazwa Z.I. ( strefa przemysłowa ): .........
- nr załadunku : .......
- wytyczne odnośnie palet :
- ciężar ładunku : .........
- określić rodzaj ładunku, ilość palet lub inne dane.
- inne dodatkowe ważne dyspozycje, o których kierowca powinien wiedzieć. ( np. terminy załadunku i rozładunku )
Jeżeli np. kierowca jedzie przez kraje gdzie musi zrobić papiery tranzytowe ( np. Szwajcaria ) wskazana jest dodatkowa informacja dotycząca spedycji gdzie należy "zrobić papiery".
Jeżeli takie dane podasz kierowcy, możesz spokojnie spać. Nikt Ciebie nie będzie budził. Kierowca sam sobie zaplanuje trasę. Znając terminy i mając wszystkie potrzebne dane.
Noooo chyba, że w czasie podróży wyniknie jakaś szczególna sytuacja, i w związku z tym może nastąpić opóźnienie w dostawie. To w tym przypadku musisz wiedzieć jako pierwszy.
Jeżeli czegoś nie napisałem - mogłem zapomnieć - to koledzy dopiszą
Pozdrawiam
