Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 02 mar 2011, 12:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Problem jest z relacją bo mnie tam niema na miejscu, na razie wiem że jeszcze walczą i maja jakiś problem z komunikacją :mrgreen: ach te komputery i elektronika :lol:
Może w silniku D20 jest lepsze dojście do przewodów paliwowych niż w D28 żeby robić próby przelewowe

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 02 mar 2011, 20:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Ten test wtryskiwaczy nazywa sie DLS
Po teście wychodzi na to ze do wymiany sa trzy wtryskiwacze :/
Pytanie czemu Mprop na wolnych obrotach jest otwarty tylko w 7% zamiast 12% :?:
Jakie największe ciśnienie wytwarza pompa wysokiego cciśnienia na szynie wysokiego cisnienia 1500 czy 1800 bar :?:
Jak interpretować test sprężania :?:
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 02 mar 2011, 23:25

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Testy sprezania sa w porzadku ,kazdy cylinder ma podobne sprezanie .
Z testow przyspieszenia silnika przy odcinaniu wtryskow .... tam masz objawy walniecia wtrysku na cylindrach 3 i 4, ale nie definitywne .Jednakze te testy nie mowia nic o przelewaniu wtryskow .
Jak nie czujesz drgan na silniku ,czarnego dymu podczas przyspieszania to nie dotykalbym wtryskow na podstawie tych testow.
Testy DBV .... nie znam tego ,nie musialem nigdy tego uzywac,sporo mi to nie mowi.
Mprop w normalnych warunkach otwiera sie tylko 3-5 % aby utrzymac 500 bar na szynie ,Twoj otwiera sie 7% wiec nie jest to jeszcze blad ,ale juz mozna domniemac ,ze gdzies sa ubytki .
Jak stopiec otwarcia przekroczy 10% to wyswietli sie staly blad .
Pompa podaje duzo wiecej, przy 1800 bar dopiero sie otwiera zawor bezpieczenstwa na szynie i puszcza nadmiar do powrotu paliwa utrzymujac stale cisnienie ~ 900 bar.

A masz wyniki z tego tajemniczego testu?


Post Wysłano: 03 mar 2011, 8:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Nic więcej nie dostałem :] Na podstawie tego powiedzieli mi jakie wtryski są do wymiany

http://picturepush.com/public/5181900
Czy jest jakiś sposób na uszczelnienie wiązki przewodów od sterowania wtryskiwaczami czy tylko wymiana na nową

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Post Wysłano: 03 mar 2011, 11:52

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 02 sie 2010, 1:15
Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik

Jak ciekna to sa wymieniane na nowe ,jak nie w ramach gwarancji ,to zdarza sie nawet juz po uplywie tego czasu na podstawie "dobrej woli" ,
(lecz "dobra wola " jest kwestia indywidualna ASO ).
Przypuszczam ,ze mozna to wyczyscic i wysmarowac jakims klejem silikonowym ,ile to wytrzyma ..... cholera go wie :)
Moze ktos z forum juz probowal .


Post Wysłano: 17 mar 2011, 8:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 mar 2005, 15:22
Posty: 7244
Samochód: MAN TGA 26.480 5 STAR BOOGIE
Lokalizacja: GDYNIA

Zostały wymienione wtryski na 1,3, i 5 cylindrze. Jak na razie silnik pracuje dobrze i nie wyświetla żadnych błędów w końcu :D

_________________
MAN TGA 26.480 XXL 5 STAR BOOGIE

Filmy z tras


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: