Witam,mam problem z porannym odpalaniem mana. Problemy zaczynają się gdy temperatura spadnie poniżej +10 stopni celcjusza. Objawy są takie że muszę bardzo długo kręcic zeby odpalił, kiedy w końcu odpali obroty trochę faluja miedzy 4-6 tys, a z tłumika leci niebieski dym. Po paru minutach obroty się unormują i przestaje kopcic na niebiesko. Sprawdzałem świecę płomieniowa i wszystko jest z nią dobrze, tj. nagrzewa się prawidłowo kiedy pali się kontrolka, po przekręceniu rozrusznikiem rurką leci paliwo. Wydaje mi się że może być źle ustawiony kąt wtrysku, ale prosiłbym o doradzenie co może być tego przyczyną, bo nie chce grzebać bez potrzeby. Pozdrawiam
Witam,mam problem z porannym odpalaniem mana. Problemy zaczynają się gdy temperatura spadnie poniżej +10 stopni celcjusza. Objawy są takie że muszę bardzo długo kręcic zeby odpalił, kiedy w końcu odpali obroty trochę faluja miedzy 4-6 tys, a z tłumika leci niebieski dym. Po paru minutach obroty się unormują i przestaje kopcic na niebiesko. Sprawdzałem świecę płomieniowa i wszystko jest z nią dobrze, tj. nagrzewa się prawidłowo kiedy pali się kontrolka, po przekręceniu rozrusznikiem rurką leci paliwo. Wydaje mi się że może być źle ustawiony kąt wtrysku, ale prosiłbym o doradzenie co może być tego przyczyną, bo nie chce grzebać bez potrzeby. Pozdrawiam
Cofa się paliwo i to jesyt pewnie przytczytną o ile kytoś niedawno nie grzebał w pompie. Ja bytm zaczoł od zaworka zwroytnego bo to tani koszt
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Zaworek zwrotny raczej nie jest podatny na temp +10 ,parametrem cofania sie paliwa jest czas , a nie temperatura .
Podales falowanie 4-6 tys , sprecyzuj zakres bo tyle to sie benzyniaki kreca .
Po jakim czasie ustaje falowanie i dymienie na niebiesko ?
Jak chcesz wyeliminowac lub potwierdzic cofanie sie paliwa ,to przed odpaleniem z rana podpompuj paliwo recznie.
z obrotami się pomyliłem faluja na 400 do 600 obr/min. Przestaje dymić i falować po jakiś 5 minutach po odpaleniu. próbowałem przed odpalaniem pompować ręczna pompka, ale to nic nie pomaga bo pompka jest"sztywna"(ciężko sie pompuje) czyli paliwo z pompy nie schodzi.
z obrotami się pomyliłem faluja na 400 do 600 obr/min. Przestaje dymić i falować po jakiś 5 minutach po odpaleniu. próbowałem przed odpalaniem pompować ręczna pompka, ale to nic nie pomaga bo pompka jest"sztywna"(ciężko sie pompuje) czyli paliwo z pompy nie schodzi.
Rejestracja:02 sie 2010, 1:15 Posty: 660
GG: 0
Lokalizacja: Reykjavik
Tylko wlasnie swieca plomieniowa moze tyle chodzic , ok 5 minut .Jak nie odpala paliwa na swiecy to dodatkowa dawka jest zasysana do cylindrow .
Tak tylko sobie polemizuje ,moze warto odpiac zawor doplywu paliwa do swiecy i zobaczyc czy zaistnieja jakies zmiany.
( caly czas mi nie pasuje ta konkretna temp zeby to byla usterka wtryskow,cofajace sie paliwo tez nie ma nic wspolnego z temp)
mimo że feder pompka chdzi dobrze to trzeba ją rozebrać i tam też jest zawór zwrotny
Cofanie paliwa już wykluczyłem, bo gdy pompuje ręczną pompką to nic nie pomaga, a jeszcze zauwazylem ze po postoju 3-4 godziny tez gorzej odpala i zakopci na niebiesko po odpaleniu. W mojej osobówce tez cofało sie paliwo, ale problem z odpaleniem byl dopiero po 10 godzinach, i nawet jak było cieplej. W manie ten problem jest jak już pisalem, gdy temperatura spadnie poniżej +10. Rozmawiałem z mechanikiem zajmujacym sie ciężarówkami powiedział mi ze wtryski raczej nie mają winy bo samochód ma mały przebieg( udokumentowane 250tys.) a wtryski powinny milion wytrzymac(chociaz mogą nawalic jak wszystko...). Jedyne co mi powiedział to ze może być za mała dawka paliwa lub źle ustawiony kąt wtrysku.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 0 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę