920 R posiada retarder, części są identyczne, jednak niektóre koła z 920 są wykonane z trwalszych materiałów i jest przystosowana do większych momentów (silniki V8).
Z 920 do 900 można przełożyć, a odwrotnie już gorzej, ponieważ koła mogłyby nie wytrzymać.
Rejestracja:16 lip 2007, 17:31 Posty: 305
Lokalizacja: Bülow - Niemcy
No właśnie , ja mam V8 tą GRS 920 i masę kół od GRS 900 ... Chodzi mi konkretnie o dwa pierwsze koła i łożysko znajdujące się na dolnym wałku w skrzyni . I jak ewentualnie takowy wałek rozebrać , czy to trzeba podgrzewać przy zdejmowaniu i zakładaniu takiego koła czy jak ?
No właśnie , ja mam V8 tą GRS 920 i masę kół od GRS 900 ... Chodzi mi konkretnie o dwa pierwsze koła i łożysko znajdujące się na dolnym wałku w skrzyni . I jak ewentualnie takowy wałek rozebrać , czy to trzeba podgrzewać przy zdejmowaniu i zakładaniu takiego koła czy jak ?
Nam jak zerwało zęby to znaleźliśmy gościa z prasą hydrauliczną i nam wprasował.
_________________ ...::: VOLVO :::...
PL, CZ, SK, UA, D, F, LT, H, RO, SLO, I, RSM, A
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę