EHHHH ELEKTRYCY OD SIEDMIU BOLESCI po 1 to w wersji 2 ( z 2002 po polsku "chinczyk" NIE POSIADA BEZPIECZNIKOW NA UKLADZIE OSWIETLENIA CIAGNIKA !!!! funkcje ta pelni LCM (light controle module komputer sterujacy ktory monitoruje co 12 sekund opor i pobor pradu w razie usterki wylacza zasilanie felernego obwodu i wyswietla komunikat bledu
po 2 MID 216 PSID19 FMI4 blad zbyt niskiego napiecia na przekazniku przerywacza WYCIERACZEK!!!! to tez jest sterowane przez LCM
po 3 zasilania naczepy przez LCM pin 10 wtyczka PC1 ( stad mniemam blad MID 216 PSID 25 FMI ???? co oznacza przerwa w obwodzie oswiatlenia naczepy strona lewa ????
przypuszczam ze masz uszkodzona wiazke pod kabina z przodu stopnia jezeli jest to strona lewa to powinien byc szary z czarnym paskiem w razie dalszych klopotow przeslij info z nr ramyn na
tsprezes@yahoo.com zycze owocnych poszukiwan lub kontakt pod komorka +447928131963 niestety angielska gdzyz jestem w anglii pozdrawiam ="Paweł258"]Witam. Mam problem z oswietleniem naczepy. Brak wszystkich obrysówek, pozycji. Sprawdzaliśmy, w ogóle nie ma wyjścia na ciągniku. Wszystkie bezpieczniki sprawdzone. Komputer pokazuje dwa błędy oświetlenia: MID 216 PSID19 FMI4 Przekaźnik pracy przerywanej i PSID25. Te błędy pojawiaja się po podpięciu naczepy. Samochód to Volvo FH 12 2002r. Proszę o jakieś porady gdzie szukać przyczyny tej usterki.[/quote]