1. W układzie musi panować ciśnienie nominalne/pracować silnik.
2. Na pilocie wciskasz przycisk "rozblokowujący" sterowanie zawieszeniem - drugi od lewej w górnym wierszu

3. Wciskasz podnoszenie/opuszczanie i z chwilą osiągnięcia żadanej wysokości wciskasz STOP i trzymasz ten klawisz.
4. Trzymając STOP wciskasz na ok. 3 sekundy klawisz M1, M2 (zależnie od pamięci w której ma być przechowywana programowana wysokość)i puszczasz oba.
Teraz możesz cieszyć się aprogramowanymi wysokościami.
W Actrosie istnieje możliwość utrzymania tzw. stałej wysokości ramy, nawet nie będąc w pojeździe, przy wyjętych kluczykach ze stacyjki. Należy wówczas tuż przed wyłączeniem zapłonu wcisnąć na pilocie od zawieszenia przycisk STOP. Trzymać wciśnięty i wyłączyć zapłon. Teraz zawieszenie będzie utrzymywało stały poziom niezależnie od stanu obciążenia osi. Przy załadunku należy pamiętać, że opcja działa do chwili osiągnięcia granicznego ciśnienia w układzie, tj. ok. 6 bar
Na koniec mała uwaga. Zaprogramowane wysokości ulatują z chwilą wymiany czujnika położenia ramy. Proces należy przeprowadzić ponownie. Ponadto gdy mamy uszkodzony czujnik położenia ramy (NR 02 lub 03 dla zawieszenia pneumatycznego tył) i jest odpięty przewód od niego nie ma możliwości korzystania z opcji "Stała wysokość ramy".
Temat dogłębnie przerabiany przeze mnie 3-krotnie (3 padnięte czujniki na 2 ciągnikach w tym samym czasookresie i kilometrażu)