Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 14 wrz 2010, 17:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 maja 2010, 15:11
Posty: 176
GG: 6760669
Lokalizacja: Kraków

witam. od razu z gory przepraszam jesli ten watek juz sie gdzies pojawil, ale ja go niestety nie znalazlem.

chodzi mi o to, jak robicie cofanie na luku zestawem (konik + naczepa)? ja zatrzymuje sie przodem tak, zeby zestaw byl juz lekko zlamany, potem zaraz na poczatku lamie go jeszcze bardziej a potem po troche "gonie" naczepe. niestety czesto naczepa ucieka mi na zewnatrz luku, a znowu nie moge jej za bardzo zlamac bo wtedy konikowi moze braknac miejsca z lewej strony. jakie byly wasze sposoby?


Post Wysłano: 14 wrz 2010, 18:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 23 kwie 2010, 20:47
Posty: 33
GG: 10984699
Lokalizacja: Mielec

Najlepiej ją od początku łamać (małe ruchy kierownicą), a jak bedziesz widział że ładnie się łamie to tylko patrzysz żeby ciągnik nie uderzył w pachołki.Nie śpiesz sie pomału sobie jedz i wszystko da się zrobić jak należy:D
Gdzie zdajesz??
Jak C i C+E jest na tym samym łuku to prowadz koła naczepy medzy liniami na C i C+E.

_________________
Kat. B --> 27.04.09
Kat. C --> 24.03.10
Kat. CE -->17.06.10
Psychotesty
Kwalifikacja Wstępna


Post Wysłano: 15 wrz 2010, 20:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 maja 2010, 15:11
Posty: 176
GG: 6760669
Lokalizacja: Kraków

dzieki, jutro bede mial okazje sprobowac :) zdaje w krakowie na koszykarskiej na samochodze ze szkoly jazdy (zestaw z MANem)


Post Wysłano: 16 wrz 2010, 20:09

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 kwie 2010, 14:39
Posty: 14

Ja powiem inaczej jak ja to robię. Niedawno skończyłem kurs i na początku też miałem problem z łukiem. co do tego że zostawiasz zestaw troche po skosie ok tylko że w niektórych wordach bardzo ciężko jest zostawić auto pod dobrym skosem ponieważ łuk jest długi a to powoduje prostowanie zestawu. a co do samej jazdy ja najpierw trzymałem naczepę tuż przy lini pózniej kiedy wyjeżdżała już z tak jakby z pierwszego łuku (niewiem czy zrozumiesz o co chodzi) :lol: to ją odpuszczałem na zewnątrz tylko trzeba pilnować aby nie uciekła zadaleko jak dobrze ja prowadzisz to już w ostatnio fazę łuku powoli ona się ustawia na wprost a na samochód masz sporo miejsca bo jesteś w łuku przy końcu gdzie jest go najwięcej. tak ja to robiłem:) :mrgreen:


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: