Mam problem na wyświetlaczu kom wyświetla się defekt pilota naczepy. Myślę ze to jeden z zaworów ale który i gdzie go szukać. Dzięki...Chodzi o renault premium 2005 rocznik Dziwnie ciężko go rozbujać i z toczeniem tez nie ciekawie. Ale sa momenty ze idzie jak należy wymienione klocki wszystko sprawdzone w serwisie Szczecin.Pozdrowienia.
czesto za ten błąd jest odpowiedzialny zawór który steruje wyprzedzeniem sterowania naczepy. nie napisałeś czy to dci czy dxi ...przypuszczam ze dci i znajduje się onw skrzynce obok akumlatorów i zaworu osuszacza. proponuje podłączyć najpierw komputer bo moze być to niekoniecznie zawór chociaż wyżwietla się defekt pilota naczepy.
_________________ SPEC.RENAULT TRUCK, VOLVO..DĄBROWA NAD CZARNĄ WOJ ŁÓDZKIE DK74 TEL. 509-036-498
-WYJAZDY NA AWARIE ELEKTRYKI I ELEKTRONIKI RENAULT I VOLVO- ADBLUE, APM, DEFEKT 200,DEFEKT WTRYSKU,DEFEKT IMMOBILIZERA,WYŁ.IMMOBILIZERA, ITP.). zapraszamy do grupy: https://www.facebook.com/groups/235395747040110/
Rejestracja:02 mar 2009, 23:17 Posty: 55
GG: 0
Lokalizacja: Chorzów
Witam jeśli ten defekt ci się oświeca po kilku naciśnięciach hamulca to najprawdopodobniej usterka pneumatyczna tego zaworu o którym wspominał poprzednik jeśli zaś zaraz po załączeniu zapłonu to przyczyną może być przetarta instalacja lub awaria sterownika EBS albo elektronika w tym zaworze.
PANOWIE PO ZACIAGNIECJU RECZNEGO HAMULCA WYSWIETLA SIE AWARJA PILOTA NACZEPY W TYM CZASIE NIE MA HAMULCA W NACZEPIE. SAMOCHOD DCI 420 2005 ROK.DZIEKI ZA POMOC.
Dziekuje wszystkim za pomoc . Wymienilem zawor to bylo wlasnie to zawor o nazwie pilot naczepy wszystko knocil, Padla elektronika w nim. Dzieki jeszcze raz.
Witam. Mam ten sam problem DEFEKT PILOT NACZEPY w REenault Premium 420 DCI z roku 2003.....
Wiem gdzie skrzynka akumulatorów,wiem gdzie filtr osuszacza,ale tam sa łacznie 4 zawory:
1 z nich to zawór wysokiego ciśnienia..
2
3
4....?
Ktory to ten PILOT NACZEPY? <oze jakies foto czy cos?
Dziekuje wszystkim za pomoc . Wymienilem zawor to bylo wlasnie to zawor o nazwie pilot naczepy wszystko knocil, Padla elektronika w nim. Dzieki jeszcze raz.
Kolego ile kosztował cie ten zawór bo mi krzyknęli 3000 netto za niego
Zawor kolego kosztowal w Gorzowie Wlkp 2500 zl ale powiem ci ze jakis czas temu znowu powtarza sie zapalanie na kap defekt pilota naczepy ale tylko jak zaciagam reczny . Ale mam jeszcze jedno pytanie czesto wzrasta cisnienie na zegarach ponad 12 atm Po wcisnieciu kilku razy hamulca cisnienie sie normuje nie na dlugo. Czy jest mozliwosc regulacji i gdzie ten zawor mysle ze obok akumulatorow. Dzieki panowie pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot], Luka i 3 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę