Regulamin forum


Drogi Użytkowniku!

Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.

Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:

„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.



Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 01 sie 2010, 22:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 08 sty 2006, 21:14
Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań

Koledzy, ale o co Wy się kłócicie?

Trzeba się zastanowić czym dla jakiej firmy przewozowej jest Skandynawia. Jeśli ktoś jeździ np. w przeważającej części do południowo-środkowej Szwecji to twierdzenie, że do Skandynawii nadają się tylko ciągniki 3-osiowe nie ma żadnego uzasadnienia. Mało tego, naprawdę spora część ciężarówek jadących z Polski do Skandynawii ma fracht nie dalej jak 150-200 kilometrów od Ystad, a przejazdy na daleką Norwegię to rzadkość i obsługują je w dużej mierze bardziej wyspecjalizowane firmy. Więc nie ma co twierdzić, że do Skandyawii tylko 3-osiowy ciągnik.
Jeśli ktoś rzeczywiście często zapuszcza się do Norwegii czy na daleką Północ i jeszcze z chłodnią po ciężkie powroty, to na pewno 3-osiowy ciągnik jest w pełni uzasadniony, wystarczy spojrzeć jakie konfiguracje pojazdów mają Norwegowie czy Duńczycy jeżdżący na północne krańce Europy. Nawet właściciel-kierowca słynnej Scanii "Indinaki" opowiadał w Trailerze czy Ciężarówkach jakie są zalety pojazdów 3-osiowych w przejazdach do północnej Norwegii zimą i dlaczego wybiera takie ciągniki...
Warto jeszcze uwzględnić fakt, że w Skandynawii mają nieco inne przepisy dotyczące masy zestawów i dlatego też popularne są inne konfiguracje.

Nowe Volvo Martransu to piękna maszyna. 6x2 z chłodnią to rasowe połączenie. Kolejna firma ze Szczecina jeżdżąca na lince Skandynawia-Południe bez częstych zjazdów do Polski?

_________________
POLSKA--->NORWEGIA--->POLSKA
POLSKA---> SZWECJA --->POLSKA

Renault Trucks


Post Wysłano: 01 sie 2010, 23:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 kwie 2006, 23:44
Posty: 219
GG: 6237840
Samochód: Fiat Stilo JTD
Lokalizacja: Szczecin

Martrans i Andaro prawie to samo Dania-Włochy/Hiszpania.


Post Wysłano: 22 sie 2010, 12:45

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

Witam ma ktoś nowe info o tej firmie ?? Może ma ktoś fotki Mana z tej firmy bo z tego co mi wiadomo to firma posiada jednego Mana . Pozdrawiam :)


Post Wysłano: 22 sie 2010, 23:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:34
Posty: 127
GG: 6080820
Lokalizacja: Stargard [ZST]

Martrans nie posiada manów posiada jedynie Mb Actrosy i Volva!1 więc masz słabe info coś.

_________________
''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"

Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012


Post Wysłano: 23 sie 2010, 8:36

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

Nie.Wiem co pisze .Jak mój tata się tam przyjmował to szef mu mówił że mają mana i to była pierwsza ciężarówka którą kupili jak założyli firmę.Dlatego się pytam czy ma ktoś jakieś fotki tego Mana.Pozdro :)


Post Wysłano: 24 sie 2010, 0:00
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:34
Posty: 127
GG: 6080820
Lokalizacja: Stargard [ZST]

Oj Damian na pewno nie ;/ Na początku co mieli mieli Czerwoną Scanie Topline!! Później przeszli, Na Same Actrosy a od nie dawna mają Volva Mają 2 Białe i 2 niebieskie, nie wiem jak na dzień dzisiejszy stan jest ale chyba nic się nie zmieniło. Tata jeździł tam dobry rok.

_________________
''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"

Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012


Post Wysłano: 24 sie 2010, 19:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

No to może pomyliło mi sie z tą Scanią.,masz może fotki tej scanii ??


Post Wysłano: 29 sie 2010, 12:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:34
Posty: 127
GG: 6080820
Lokalizacja: Stargard [ZST]

Hmm. Firma posiada już 18 zestawów. Teraz są Mb Actrosy volva i z tego co słyszałem Many. I nie prowadzą już tylko transportu chłodniczego mają także Szmaty.!!

_________________
''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"

Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012


Post Wysłano: 26 wrz 2010, 12:04

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 gru 2006, 21:13
Posty: 34
GG: 7588525
Lokalizacja: Koźmin

Witam! Ostatnio stałem z kierowcami z Martransu na pauzie pod Lipzig no i jeden z nich był właśnie dwumiesięcznym Manem TGX. To jednak chyba kolego mają jakieś Many wtedy :) .

_________________
szczoder


Post Wysłano: 26 wrz 2010, 12:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 lut 2010, 21:14
Posty: 13

Czasem widac ich auta stojace w DHL Marne La Valle pod Paryzem.


Post Wysłano: 25 paź 2010, 19:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 24 paź 2010, 16:51
Posty: 1
GG: 6004605
Lokalizacja: Dobra

Moze ktos napisze jaka jest obecnie sytuacja w firmie,bo wybieram sie do Martransa na rozmowe. z gory dzieki :D


Post Wysłano: 12 sty 2011, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2011, 21:25
Posty: 1
GG: 4327327

Jeśli zastanawiasz sie nad podjęciem pracy w firmie martrans to ostrzegam, zastanów sie dwa razy zanim wejdziesz w te bagno. Początkowo szef owej firmy obiecuje prace w systemie 3na1, wynagrodzenie w zależności od doświadczenia (dla świeżych driverów od 2 tyś. później podwyżki, dla osób ze stażem ok. 4 tyś. ). Wypłacanie wynagrodzenia w terminie. Wszystko brzmi pięknie, ale prawda jest zupełnie inna.
W praktyce wygląda to tak:
- Jedziesz na 3 tygodnie ale potrafią cie ściągnąć do domu po tygodniu, poczym siedzisz 2, 3 dni w domu dostajesz telefon jutro wyjazd i jedziesz znowu tym razem na 4 tygodnie gdzie poinformowano cię że jedziesz tylko na 2 tyg. Bywa również tak że po tygodniu odpoczynku w domu czekasz na wyjazd a tu cisza… i z tygodnia wolnego robią się dwa i nic przy tym nie zarabiasz ale o tym później ; )
- Powrót po trasie do domu busem w 6 osób (liczba miejsc 5) trwający nawet ponad 10 godz. Z przystankami typu wymiana kierowców…
- Sama jazda ciągnikami to ciągłe przeginanie tacha. Czas pracy i czas jazdy przekraczany notorycznie.
- Stan aut pozostawia wiele do życzenia. Ale to jest jeszcze do przeżycia. Nieliczni są przypisani do niektórych na stałe, nowicjusze na jednej 3 tygodniowej trasie potrafią zmienić auto trzy krotnie.
- Panie spedytorki nie sprawdzają się w swojej roli.
- Osoby bez doświadczenia przychodząc do tej firmy jeżdżą za 2tys ale podwyżki nie widzą bardzo długo a jak już jest to marne 500 wyżej. Panowie szanujmy się, robimy tą samą robotę!
- WYPŁATA to jest to o co musisz się prosić w tej firmie, tłumaczenia typu „ przelew poszedł”, a idzie w tej firmie bardzo długo, idzie tydzień, dwa. A w trakcie wykonujesz jeszcze telefony z zapytaniem jak z kasą bo dalej konto czyste, szef tłumacząc się sam gubi się w zeznaniach. A jak już przyjdzie to często gęsto niewłaściwa kwota, bo księgowa się pomyliła. Zawsze na twoją niekorzyść. Wypłaty na raty. Kasa naliczana jest za każdy dzień w trasie (dniówki) ale zawsze jakiś zabłąkany dzień w niewyjaśnionych okolicznościach znika z twoje życiorysu. W firmie jest duża rotacja, zwolnione osoby nie dostają ostatnich wypłat.
A prace tracą bez przyczyny. Nie pozostaje mi nic innego jak stwierdzenie iż szef tej firmy jest OSZUSTEM, PIJAWĄ I ZŁODZIEJEM!

Ja pracowałem w tej „ firmie” i żałuje… swoich praw będę dochodził w sadzie!
Jak coś to na gadu… 4327327
szmalcu


Post Wysłano: 13 sty 2011, 22:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

Witam.
Z tego co wiem to co miesiąc przedłuża mojemu tacie umowę.Trochę to dziwnie wygląda.


Post Wysłano: 15 sty 2011, 1:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 gru 2007, 10:34
Posty: 127
GG: 6080820
Lokalizacja: Stargard [ZST]

Damian_ twój tata tam jeszcze jeździ?? nie szkoda mu zdrowia i nerwów??

_________________
''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"

Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012


Post Wysłano: 15 sty 2011, 10:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 kwie 2010, 12:23
Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''

Cytuj:
Damian_ twój tata tam jeszcze jeździ?? nie szkoda mu zdrowia i nerwów??
Właśnie będzie jechał 22.01.2011r. Na spotkanie do Luxa


EDIT:
Ma ktoś może jakieś fotki zestawów Martransu spiętymi z chłodniami i szmatami Bringa ?? Pozdrawiam :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: