Pamiętaj że bierzesz odpowiedzialność za swoje wypowiedzi, dlatego ostrożnie dobieraj słowa uwzględniając fakt, że nie jesteś wystarczająco anonimowy.
Administrator forum, zastrzega sobie prawo do usuwania wątków bądź pojedynczych wypowiedzi, na podstawie art. 14 ust. 1 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną o treści:
„Nie ponosi odpowiedzialności za przechowywane dane ten, kto udostępniając zasoby systemu teleinformatycznego w celu przechowywania danych przez usługobiorcę nie wie o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności, a w razie otrzymania urzędowego zawiadomienia lub uzyskania wiarygodnej wiadomości o bezprawnym charakterze danych lub związanej z nimi działalności niezwłocznie uniemożliwi dostęp do tych danych”.
Rejestracja:08 sty 2006, 21:14 Posty: 99
Samochód: Renault Magnum 460 DXI E5
Lokalizacja: Poznań
Koledzy, ale o co Wy się kłócicie?
Trzeba się zastanowić czym dla jakiej firmy przewozowej jest Skandynawia. Jeśli ktoś jeździ np. w przeważającej części do południowo-środkowej Szwecji to twierdzenie, że do Skandynawii nadają się tylko ciągniki 3-osiowe nie ma żadnego uzasadnienia. Mało tego, naprawdę spora część ciężarówek jadących z Polski do Skandynawii ma fracht nie dalej jak 150-200 kilometrów od Ystad, a przejazdy na daleką Norwegię to rzadkość i obsługują je w dużej mierze bardziej wyspecjalizowane firmy. Więc nie ma co twierdzić, że do Skandyawii tylko 3-osiowy ciągnik.
Jeśli ktoś rzeczywiście często zapuszcza się do Norwegii czy na daleką Północ i jeszcze z chłodnią po ciężkie powroty, to na pewno 3-osiowy ciągnik jest w pełni uzasadniony, wystarczy spojrzeć jakie konfiguracje pojazdów mają Norwegowie czy Duńczycy jeżdżący na północne krańce Europy. Nawet właściciel-kierowca słynnej Scanii "Indinaki" opowiadał w Trailerze czy Ciężarówkach jakie są zalety pojazdów 3-osiowych w przejazdach do północnej Norwegii zimą i dlaczego wybiera takie ciągniki...
Warto jeszcze uwzględnić fakt, że w Skandynawii mają nieco inne przepisy dotyczące masy zestawów i dlatego też popularne są inne konfiguracje.
Nowe Volvo Martransu to piękna maszyna. 6x2 z chłodnią to rasowe połączenie. Kolejna firma ze Szczecina jeżdżąca na lince Skandynawia-Południe bez częstych zjazdów do Polski?
Rejestracja:27 kwie 2010, 12:23 Posty: 144
Samochód: Najpierw trzeba zrobić ''B''
Nie.Wiem co pisze .Jak mój tata się tam przyjmował to szef mu mówił że mają mana i to była pierwsza ciężarówka którą kupili jak założyli firmę.Dlatego się pytam czy ma ktoś jakieś fotki tego Mana.Pozdro
Oj Damian na pewno nie ;/ Na początku co mieli mieli Czerwoną Scanie Topline!! Później przeszli, Na Same Actrosy a od nie dawna mają Volva Mają 2 Białe i 2 niebieskie, nie wiem jak na dzień dzisiejszy stan jest ale chyba nic się nie zmieniło. Tata jeździł tam dobry rok.
_________________ ''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"
Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012
Hmm. Firma posiada już 18 zestawów. Teraz są Mb Actrosy volva i z tego co słyszałem Many. I nie prowadzą już tylko transportu chłodniczego mają także Szmaty.!!
_________________ ''A mi się marzy moi mili trackera życie, wielkie auto i szosa gładka"
Kategoria B 06.12.2010
Kategoria C 29.09.2011
Kategoria C+E 18.01.2012
Świadectwo Kwalifikacji 11.05.2012
Witam! Ostatnio stałem z kierowcami z Martransu na pauzie pod Lipzig no i jeden z nich był właśnie dwumiesięcznym Manem TGX. To jednak chyba kolego mają jakieś Many wtedy .
Jeśli zastanawiasz sie nad podjęciem pracy w firmie martrans to ostrzegam, zastanów sie dwa razy zanim wejdziesz w te bagno. Początkowo szef owej firmy obiecuje prace w systemie 3na1, wynagrodzenie w zależności od doświadczenia (dla świeżych driverów od 2 tyś. później podwyżki, dla osób ze stażem ok. 4 tyś. ). Wypłacanie wynagrodzenia w terminie. Wszystko brzmi pięknie, ale prawda jest zupełnie inna.
W praktyce wygląda to tak:
- Jedziesz na 3 tygodnie ale potrafią cie ściągnąć do domu po tygodniu, poczym siedzisz 2, 3 dni w domu dostajesz telefon jutro wyjazd i jedziesz znowu tym razem na 4 tygodnie gdzie poinformowano cię że jedziesz tylko na 2 tyg. Bywa również tak że po tygodniu odpoczynku w domu czekasz na wyjazd a tu cisza… i z tygodnia wolnego robią się dwa i nic przy tym nie zarabiasz ale o tym później ; )
- Powrót po trasie do domu busem w 6 osób (liczba miejsc 5) trwający nawet ponad 10 godz. Z przystankami typu wymiana kierowców…
- Sama jazda ciągnikami to ciągłe przeginanie tacha. Czas pracy i czas jazdy przekraczany notorycznie.
- Stan aut pozostawia wiele do życzenia. Ale to jest jeszcze do przeżycia. Nieliczni są przypisani do niektórych na stałe, nowicjusze na jednej 3 tygodniowej trasie potrafią zmienić auto trzy krotnie.
- Panie spedytorki nie sprawdzają się w swojej roli.
- Osoby bez doświadczenia przychodząc do tej firmy jeżdżą za 2tys ale podwyżki nie widzą bardzo długo a jak już jest to marne 500 wyżej. Panowie szanujmy się, robimy tą samą robotę!
- WYPŁATA to jest to o co musisz się prosić w tej firmie, tłumaczenia typu „ przelew poszedł”, a idzie w tej firmie bardzo długo, idzie tydzień, dwa. A w trakcie wykonujesz jeszcze telefony z zapytaniem jak z kasą bo dalej konto czyste, szef tłumacząc się sam gubi się w zeznaniach. A jak już przyjdzie to często gęsto niewłaściwa kwota, bo księgowa się pomyliła. Zawsze na twoją niekorzyść. Wypłaty na raty. Kasa naliczana jest za każdy dzień w trasie (dniówki) ale zawsze jakiś zabłąkany dzień w niewyjaśnionych okolicznościach znika z twoje życiorysu. W firmie jest duża rotacja, zwolnione osoby nie dostają ostatnich wypłat.
A prace tracą bez przyczyny. Nie pozostaje mi nic innego jak stwierdzenie iż szef tej firmy jest OSZUSTEM, PIJAWĄ I ZŁODZIEJEM!
Ja pracowałem w tej „ firmie” i żałuje… swoich praw będę dochodził w sadzie!
Jak coś to na gadu… 4327327
szmalcu
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę