witam, chcialbym troche odswiezyc temat

poniewaz szukam jakiejs pracy a juz w 2 firmach pracowalem podziele sie swoimi informacjami. Najpierw firmy gdzie juz pracowalem:
-intertrans ten na zgierskiej : tylko miedzynarodowka glownie benelux i francja kółka pl-eu-pl (rzadko po unii szybki przerzut) tak ze zazwyczaj wyjazdy w pon na week powrot, zaladunki i rozladunki w okolicach lodzi nieraz warszawy wiec wielki plus dla spedycji za ulozenie pracy, kasa rozna ok 4 tys rzadko kiedy wiecej, week jak sie trafi stoisz za darmo choc to rzadkosc, sprzet powoli odnawiany i raczej zadbany kazdy ma swoj zestaw i nie ma skakania po autach. Wielki minus to stosunek do kierowcow przez glównego dyspozytora ktory naprawde burzy w miare dobry obraz firmy. Firma posiada busy auta do 7.5t do 12t wiec mozna skladac tam nawet na C choc wiadomo kasa na malych autach mniejsza mysle ze teraz 3 tys to max. Zreszta jezdzi tam tata uzytkownika forum wiec moze potwierdzic

ogolnie wporzo firma choc ma pare znaczacych minusow jak kazda zreszta

-miratrans łeczyca co prawda krotko tam pracowalem i to na krajowce ktora zostala szybko zlikwidowana ale co nieco moge napisac, wiec napewno zachowanie kierownictwa i dyspozytorow w stosunku do kierowcow zupelnie inne niz w poprzedniej firmie, czuc ze czlowieka szanuja i milo sie wspolpracowalo. Zaladunki na zagranice z olsztyna, poznania, kwidzyna poniewaz to sa stale roboty rzadko kiedy w innych miejscach co niestety wymaga dojazdu z bazy kilkuset km oczywiscie nie na pusto i tu sie zaczyna jazda;/ zazwyczaj zaladunek w strykowie bokiem na naczepe przystosowana do wozenia opon czyli kratownica lub 8 listew do gory;/ zlozenie tego ustrojstwa to dobre 30 min i niezla rozgrzewka fizyczna

oczywiscie powroty w cala polske i tez krajowka ktora platna jest 23zl za dobe i podstawa a bywa i tak ze latanie pl zajmuje 3-4 dni na cala trase ktora trwa zazwyczaj ok 3-4 tyg (powrot do krakju nie gwarantuje zjazdu na baze!!! wiec mozna przez ponad miesiac nie zjechac do domu). Kasa zalezna ile sie jezdzi po pl i ile przywiezie przepalu

normy nie sa wygorowane na drogi eu ale po pl przepal potrafi byc dosc spory i z dokladnoscia do 0.1 l odciagniety z premii

zarobki mysle ze od 4.5 do 5 tys ale tylko w przypadku bardzo krotkich przejazdow przez pl i malego przepalu podsumowujac spedycja nastawiona na stale roboty po unii głownie opony i ten dzial jest naprawde slaby choc niektore osoby naprawde sie staraja to i tak wiekszosc osob laske kladzie, auta nie masz na stale czeste przesiadki przez co tabor choc mlody i wyposazony to zaniedbany. Ta firme polecilbym jedynie komus komu nie zalezy na czestym pobycie w domu a jedynie na pieniadzach o ile przepal i jazda po kraju bedzie w rozsadnych ilosciach.
Teraz czas na firmy do ktorych skladalem papiery jako ze interesuje mnie raczej krajowka to tylko tam dzwonilem:
-transport sp zoo ul aleksandrowska jazda po kraju co 2-3 dno w domu week zazwyczaj wolny, jazda starym volvo z firanka glownie z woda z aleksandrii. Co do zarobkow wachaja sie od 2 do 2,5 a niektorzy podobno wiecej maja ale dokladnie od czego zalezy to juz nie potrafili sprecyzowac ;/
- zet transport kutno jest to oddzial firmy z nowego sacza jazda od pon do piatku niera week wyjazdy z napojami hoopa powroty z byleczym byle do kutna

kasa od 2 do 2.5 zalezne od km i diet choc podobno dopiero to rusza i maja byc pensje wyzsze w miare rozwoju firmy podobno
i to tyle narazie

jesli ktos ma jakies sprawdzone kontakty do firm najlepiej jezdzacych po pl to prosze pisac

w skrajnym przypadku jakies chlodnie na UE ale z czestymi powrotami to tez prosze
