Rejestracja:11 mar 2010, 18:10 Posty: 390
Samochód: co się trafi
Lokalizacja: Ustka
Witam
Potrzebuje kontakt do jakiejś dobrej firmy zajmującej się regeneracją zacisków hamulcowych do ciężarówek firmy Knorr Bremse. Najlepiej z okolic pomorza, bo zależy Mi na czasie, a nie chcę się bawić w wysyłki. Oczywiście ma być konkretnie zrobione bo w końcu to hamulce, no ale cena też jest ważna.
musisz sie zastanowić czy warto??? różnica pomiędzy ceną regeneracji a zakupem w promocji jest nie wieksza niż 25%,zależy też w jakim stanie masz zacisk?ale ceny części są wyśrubowane
zależy od zacisku? za 1000zł nie zakupisz nawet elementów potrzebnych do takiej regeneracji (policz tylko gumowe osłony tłoczków ze stopkami+prowadnice+łańcuszek z zębatkami),wymieniają także kopyto i wtedy opiera się to o koszt ok 1800zł (kwota regeneracji a naprawić można taniej)
a nowy możesz nabyć już za 2400zł (różnica jest ale dawca sie przyda)
koszt zestawu naprawczego to 460zł (jeden zacisk) w zestawie są uszczelki! same uszczelki , tłoczki kupowane osobno - cena ok 300zł za 2 tłoczki (jeden zacisk)
robocizna we własnym zakresie.
nie wiem czy znajdziesz taki samoregulator w zamienniku, a żeby kupić na podmianę używkę, to zapewne będziesz musiał kupić cały zacisk, looknij na necie czy ktoś nie bawi się w części z rozbitków. pozdrawiam Artur
ps. nowy zacisk 3800zł
_________________ Do młodzieży świat należy!!
Stary je...ie młody leży!!
Pozdrawiam Artur
Rejestracja:29 sie 2006, 13:25 Posty: 529
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
ps. nowy zacisk 3800zł
Kupujesz chyba w najdrozszych sklepach pod sloncem
W serwisie Scani taki zacisk z wymiana brutto kosztuje okolo 3160 PLN.
A tak wogole to KNORR-BREMSE nie zaleca regeneracji swoich zaciskow, mimo ze sa do tego zestawy naprawcze.
Panowie, to nie sa hamulce w komarku, zeby sobie pogrzebac i z dziesieciu zrobic jeden, tylko w pojezdzie, ktory wazy kilkadziesiat ton i jezdzi z predkosciami 90km/h
Dopinajac sie do tematu mam pytanie odnosnie zacisku Knorr,
mianowicie chodzi mi o sworznie zacisku na dlugim jest oslonka jakby mieszek natomiast na krotkim niema nic? sprawdzilem i wszystkie 6 maja tak samo goly sworzen??
Dziwne to troche dla mnie to ma chodzic na sucho czy ma byc czyms nasmarowane moze?
Bardzo mnie to dziwi ze goły sworzeń ma pracowac przy samym kole gdzie piach błoto i kurz...w zestawie naprawczym jest specjalny smar ale czy wtedy nie bedzie bardziej zbierało brudu czy ma to chodzic na sucho...???
Luzy na zacisku naprawić może każdy kto ma młotek i klucze aby go rozkręcić z prowadnic, Zaciski meritora w renaulcie gdy rozsypie sie aluminium i zardzewieją lornetki jest nie opłacalny w naprawie moim zdaniem. Jak by ktoś chciał mam 3 puste takie zaciski do oddania dla forumowicza na kilogramy.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Bardzo mnie to dziwi ze goły sworzeń ma pracowac przy samym kole gdzie piach błoto i kurz...w zestawie naprawczym jest specjalny smar ale czy wtedy nie bedzie bardziej zbierało brudu czy ma to chodzic na sucho...???
też jest dla mnie nie zrozumiały zamysł tego rozwiązania - ale jak ktoś już wspomniał - gdyby obie prowadnice były kryte to ten element stałby się bezobsługowy
też jest dla mnie nie zrozumiały zamysł tego rozwiązania - ale jak ktoś już wspomniał - gdyby obie prowadnice były kryte to ten element stałby się bezobsługowy
Ktoś na pewno mądrzejszy wymyślał te prowadnice i ma to działać. Nawet jak by były kryte to i tak zużyły by się tulejki i dostał by luzu.
_________________ TIR-SERWIS SOCHACZEW
Naprawa samochodów ciężarowych wszystkich marek Masz problem Renault lub Volvem z którym nie radzi sobie ASO. Zapraszam!! Mobilny serwis w całej UE|Serwis ADBLUE NAPRAWY POWYPADKOWE, PROSTOWANIE RAM!! tel:+48 731-542-832/+48 664-622-456https://www.facebook.com/LKWSERWIS
Rejestracja:20 paź 2011, 16:53 Posty: 9
GG: 34126295
Samochód: Golf III Opel Combo
Lokalizacja: Biała Podlaska
Cześć Wszystkim Regeneruje zaciski wiec się wypowiem 1naprawa zacisku to koszt 500zł w tym jest wypiaskowanie zacisku malowanie i naprawa wymiana części na nowe lub używane uwarunkowane jest to od decyzji klienta 2częsci są dobierane względem producenta i jak kolega wyżej zachwala truckline firmę to jego sprawa ja tej firmy nie polecam 3pamietajcie ze nie wszystkie części nadają się do wyrzucenia łańcuszek śruby można zregenerować Ale niestety samoregulator nie da się zregenerować i to jest najdroższa cześć w zacisku
Pozdrawiam Truck_Bp
W poprzednim samochodzie mialem lekki luz na sworzniu (Eurostar '97r) najechane 1080000 km ale tu w naczepie mam problem odwrotny poprostu ciezko chodzi i to koło zawsze jest cieplejsze...po wyjeciu klockow jednak zacisk chodzi niezbyt lekko w porownaniu do reszty.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 1 gość
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę