Nie wiem jak z transportem spożywki ale firma Rinner która, transportuje chemie w cysternach i tank-kontenerach zamawia ostatnio duże serie Man-ów TGS przystosowanych specjalnie do transportu silosów i cystern
o obniżonej masie całkowitej ze specjalnym ogumieniem.
Rejestracja:09 lis 2007, 20:40 Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra
Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.
_________________ "Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"
"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".
Ostatnio na parkingu słyszałem rozmowę w której dwaj kierowcy opowiadali o śmiertelnym wypadku związanym z otwieraniem cysterny dokładnie to nie pamiętam o jaką firmę chodziło.
Zastanawiam się czy oni porostu "ściemniali" a może to prawda.
Rejestracja:09 lis 2007, 20:40 Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra
Kiedyś był przypadek co kierowca rozładowywał się, a że było koło domu to chciał sie pochwalić i zabrał po drodze żone i dziecko, i podczas rozładunku w cysternie miał koło 2 barów ciśnienia i usłyszał, że spod dekla ucieka powietrze.. więc sie nie zastanawiając wszedł na cysterne i zaczął dokręcać śrube (cały czas ciśnienie w cysternie było) i wyleciał w powietrze na ładnych kilka metrów.. Nie wiem kiedy to było, ale raczej było to dawno temu... [*]
_________________ "Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"
"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".
Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.
Bzdura.
ADR'y czy też produkty neutralne, spożywcze ładujemy do 40 Ton DMC, a czy wejdzie w rzeczywistosci 23, 24 czy tez 26 Ton, zalezy tylko i wyłącznie od masy zestawu nie załadowanego.
Pytanie do znawców tematu.
Na jakie cechy należy zwracać uwagę podczas zakupu naczepy cysterny do spożywki jaki producent cystern ma najlepszą i najciekawszą ofertę.
Często spotykam się z zachwalaniem cystern Magyar.
Ogólnie wady i zalety tego typu pojazdów zarówno nowych jak i używanych.
Rejestracja:09 lis 2007, 20:40 Posty: 24
Lokalizacja: Zielona Góra
Cytuj:
Cytuj:
Nie wiem jak to ze spożywką, ale w cysternach na ADR nie można mieć więcej ładunku niż 24 tony, nawet jak zestaw będzie ważyć 38 ton.
Bzdura.
ADR'y czy też produkty neutralne, spożywcze ładujemy do 40 Ton DMC, a czy wejdzie w rzeczywistosci 23, 24 czy tez 26 Ton, zalezy tylko i wyłącznie od masy zestawu nie załadowanego.
Byś sie ździwił. Myślisz że inspektor sie mylił ? Nie chce szperać mi sie w przepisach, bo ojciec miał rozmowe z inspektorem na ten temat.
_________________ "Polska to nie jest tylko państwo,
to historia na przemian radosna i smutna,
Polska to wielka idea i naród,
krew męczenników i wieczna niepewność jutra"
"Gdyby kobiety były dobre, to Bóg też miałby jedną".
Pytań dużo ale takie jak moje jeszcze nie padło. Mycie przed każdym załadunkiem. No OK ale skąd wiemy gdzie jest najbliższa myjnia? Sami szukamy? Nie mówię tu o Polsce ale o krajach EU.
_________________ nie pyskuj bo ściana najlepsza przyjaciółka-fajerka
Orientujecie sie może, kto robi przyczepki do samochodów osobowych do transportu paliw? Widziałem takie na kopalni w Małogoszczy. ZTCP dało sie tam wlać 500L i można było zapinać pod osobówkę.
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 7 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę