Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 06 kwie 2010, 11:20
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 30 maja 2007, 20:18
Posty: 272
Samochód: Renault Magnum
Lokalizacja: Opole

Witam. Mam do was pytanie dotyczące silników z Magnum 2. Chodzi mi o silnik 440 i 480km. Który lepszy? Jeżeli ktoś miał styczność z tymi silnikami to chętnie posłucham jak się spisywały.


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 13:48
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

Chodzi Ci o silniki z E-Techa ?


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 13:58
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 06 kwie 2006, 14:55
Posty: 1590
Lokalizacja: Brzesko

Raczej tak. O 480 słyszałem tylko tyle że są dosyć awaryjne, ale palą mniej niż 440. Za to 440 są w miarę bezawaryjne, ale znowu palą sporo.

Edit: Co do "jakości" mocy, to tato był zadowolony, choć od Volva 420 a tym bardziej 440 sporo odstawała. Tata zrobił Magnuką 440 ponad 300 tysięcy i większych awarii nie miała, poza tym że raz rozleciał się alternator. Dopiero przy przebiegu 800 tysięcy zaczęła mieć fochy, od czasu do czasu lubił paść jakiś zawór czy coś.

Podobnie było z wszystkimi Magnumkami w firmie, były 4 egzemplarze, z każdym działo się podobnie.

_________________
www.Truck-Spotters.eu


Post Wysłano: 06 kwie 2010, 14:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 kwie 2006, 18:17
Posty: 692
GG: 8426213
Samochód: Scania R420
Lokalizacja: Bochnia

No więc jeśli chodzi o silniki E-Techa, to mam znajomego w serwisie Renault Trucks. Niedawno mieliśmy do wyboru zakup Magnum z silnikiem 480 E-Tech (890 tyś km, 2001r) lub Scanii 124L 400. Poradziliśmy się znajomego czy Magnum było by dobrym wyborem, lecz powiedział nam że silnik E-Techa są dobre, ale do przebiegu ok 700 tyś km, potem jest to niewiadoma. Dokładnie mówił o wymianie wtryskiwaczy i pomp paliwowych (po 1 na każdy wtrysk), koszt nowych przewyższył by połowę wartości auta, koszt regeneracji byłby mniejszy, lecz na regenerowane czeka się ponad miesiąc. Ze względu na to iż obsługujemy krajówkę i jeździmy na różnej jakości paliwach wybraliśmy Scanię.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 4 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: