[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
6x2 - rama - skrętna oś - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 27 gru 2009, 2:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 19 lis 2007, 15:02
Posty: 466
Lokalizacja: war-maz

Witam, ja osobiscie spotkałem sie z tym pierwszy raz, konfiguracja 6x2 z tyłu skrętna oś. Jeździł ktoś tym lub miał do czynienia , na allegro stoja tylko dwa auta tego typu. Czekamna opinie itp.




Obrazek

_________________
Nie rabotajesz, to i nie kuszajesz:)


Post Wysłano: 27 gru 2009, 2:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 paź 2006, 12:38
Posty: 3640
Samochód: Ferrari
Lokalizacja: PKN

Kolega ma coś takiego w VOLVO FM9, przeważnie się spotyka w tych dłuższych solówkach, On sam skracał ramę bo kupił pod zabudowę, a do kontenera jaki miał była za długa.
Trochę lepiej takie coś zawraca i nie drze opon jak ośka jest opuszczona.

_________________
Czy jadę bezpiecznie? - Zadzwoń gdzie chcesz.


Post Wysłano: 27 gru 2009, 9:08
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

takie rozwiązania stosuje sie w pojazdach dystrybucyjnych i poruszających się w aglomeracji miejskiej gdzie muszą mieć lepszy wskręt od standardowych pojazdów.
głównie dotyczy to śmieciarek i pojazdów zaopatrujących sklepy.
podobne rozwiązanie z tylną osią kierowaną stosuje się w naczepach, które służa do dystrybucji materiałów budowalnych na osiedla mieszkaniowe - domki jednorodzinne. zespół pojazdów z taką naczepą też musi manewrować w ciasnych wąskich drogach osiedlowych.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 01 lut 2010, 19:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 19 mar 2009, 21:24
Posty: 9
GG: 0
Samochód: volvo fl7

U mnie w volvo fl7 jest taka tylna oś skrętna przy dł skrzyni ładunkowej 10m sprawuje się bardzo dobrze szczegulnie w ciasnych wjazdach .Opony dobrze znoszą manewry.Minusem jest to że przed cofnięciem musisz mieć te koła na wprost by bolec blokujący tylną oś mógł wskoczyć.Ostatnio regenerowałem zwrotnice tej ośi i trochę miałem z tym zachodu ,zero informacji w katalogach z częściami,ale óś na wierzch rozbiórka a potem szukanie części,między innymi łożysk wachliwych.


Post Wysłano: 01 lut 2010, 20:04

Cytuj:
.Minusem jest to że przed cofnięciem musisz mieć te koła na wprost by bolec blokujący tylną oś mógł wskoczyć.
We wrocławskim MPK są trzyosiowe autobusy Volvo B10BLE 6x2. Przed parkowaniem na zajezdni przed parkowaniem kierowcy włączają blokadę skrętnej osi dzięki czemu jej skręcanie zostaje wyłączone. Rano kierowca bez problemu może wyjechać ze stanowiska.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 5 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: