Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 28 sty 2010, 16:28

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2010, 16:19
Posty: 2
GG: 0
Samochód: --

Panowie i panie mam takie pytanie do was. Jestem kierowcą ale tylko z kat.B więc dlatego pytam. Jaki jest orientacyjny czas przejazdu zestawem do wożenia węgla z Łodzi albo z Tuszyna do Katowic i z powrotem. Czy da się zrobić to w jeden dzień z jednym kierowcą czy nie da rady? Pytam ponieważ chcę kupić cały zestaw węgla a kolega ma sprzęt (renault premium 450km i z naczepą do kruszywa) Załadunek byłby szybki bez żadnych kolejek i czekania.


Post Wysłano: 28 sty 2010, 16:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2840
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Da rade zrobić to w 1 dzień.
W 4,5h powinieneś się wyrobić w jedna stronę wszystko zależy od tego jak pójdzie przez Częstochowę

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 28 sty 2010, 18:38
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Kolego ja z warszawy mieszczę się w 4,5h więc ty masz trochę bliżej.Ale najlepiej nocką jechać wtedy nie masz praktycznie żadnych korków. Tam gdzie ja jeżdżę mam w jedną stronę 340 km.


Post Wysłano: 28 sty 2010, 18:54
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

pytanie tylko czy załadunek i rozładunek będzie bezproblemowy, bo z tego co wiem to na kopalniach trochę się czeka. a to trochę to czasem i 20h.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Post Wysłano: 28 sty 2010, 19:25
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2840
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Cytuj:
pytanie tylko czy załadunek i rozładunek będzie bezproblemowy, bo z tego co wiem to na kopalniach trochę się czeka. a to trochę to czasem i 20h.
Cytuj:
Załadunek byłby szybki bez żadnych kolejek i czekania.
My z Łodzi do Radomska zajeżdżamy w lekko ponad godzinę z Radomska do Częstochowy w godzinę tez powinieneś zalecieć tylko ostatnio lubi się lekko w Częstochowie korkować przy BP(chyba ze ja mam takie szczęście trafić na zator) i często można trafić na jakaś niespodziankę trochę wypadków na DK1 jest ostatnimi czasy

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Post Wysłano: 28 sty 2010, 21:10

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 sty 2010, 16:19
Posty: 2
GG: 0
Samochód: --

Załadunek byłby od razu więc nie ma problemu węgiel nie będzie prosto z kopalni (więcej nie mogę powiedzieć :D ) To jest na razie mój mały plan. Wy ile byście wzięli za taki kurs??


Post Wysłano: 28 sty 2010, 22:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 17 mar 2008, 16:34
Posty: 712
Lokalizacja: SM

3zł za każdy km przy 25 tonach ładunku, jeśli załadunek pójdzie bez kolejek. Na pewno znajdzie się ktoś kto pojedzie za 2,3zł za km :wink: Najlepiej to do spedycji zgłosić, bo w jedną stronę jedziesz pełny. Ale jak rozumiem kolega ci to przywiezie :wink:
oczywiście mowa o cenach netto :]


Post Wysłano: 29 sty 2010, 0:28
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 mar 2009, 10:48
Posty: 158
Lokalizacja: KLI

Cytuj:
pytanie tylko czy załadunek i rozładunek będzie bezproblemowy, bo z tego co wiem to na kopalniach trochę się czeka. a to trochę to czasem i 20h.
Ja sie moze wypowiem jak to jest obecnie z tymi kolejkami na przykładzie KWK Piast z którego bierzemy węgiel na swój skład.
Wygląda to tak ze węgiel bierze się od dilera (np Bostar) z jego składu a węgiel prosto z kopalni jest sprzedawany tylko na wagony nie ma już handlu detalicznego jako takiego. Kiedyś (2lata temu) na początku każdego roku kopalnia wydawała takie talony na węgiel które miały określona datę odbioru i tonaż. W praktyce wyglądało to tak ze na taki talon można było kupić chyba 8 czy 9 t (2 kartki po jednej na auto druga na przyczepę) węgla i dokupić jeszcze chyba z 5 ton wiec jak sie jechało po węgiel autem + przyczepa jako tako sie to opłacało z reszta nie było innego wyjścia. Minusem takiego czegoś było wyłożenie z gory calej kwoty na ten węgiel a w roku jechało się po 5-6 razy wiec mozna sobie latwo policzyc ile trzeba było wyłożyć ale lądowało sie bez kolejki zajezdzales na plac i byl zaladunek a obecnie wszystko przjeli dilerzy i to oni dyktuja ceny, policzyć mozna ze zarabiaja na kazdej tonie ok 30 zl czystego zysku


Post Wysłano: 29 sty 2010, 16:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Kolego to na piaście nie ma już sprzedaży na samochody????


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 9 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Amazon [Bot] i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: