[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool
[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool
zasady przeprowadzania egzaminu praktycznego, pytania - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego



Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:47
Posty: 105

Tak czytam zasady przeprowadzania egzaminu praktycznego i pewne zapisy są dla mnie niejasne.
Pierwszy: b) cofanie po prostej i łuku, z możliwością
zatrzymywania się i ponawiania jazdy do przodu, w czasie nie dłuższym niż 5 minut,
Czyli jadąc autem po łuku dla kat C+E,D, D+E,B+E, możemy sie zatrzymać i potem ponowic zadanie. Ale dlaczego tylko do przodu? Tzn jak cofam to juz nie moge sie zatrzymać?
Drugi: 5) zatrzymanie pojazdu przed końcem i początkiem pasa:
a) w przypadku kategorii B i B1 w wyznaczonym polu
zatrzymania pojazdu,
b) w przypadku pozostałych kategorii w odległości
niewiększej niż 1 m od linii ograniczającej pas.
O co tu chodzi? Jaka linia ograniczająca pas?


A jak jest teraz z parkowaniem na placu na kat C parkuje sie tylko jednym sposobem(rownolegle lub prostopadłe lub skośne czy wszystkie parkowania trzeba pokazac??


Ostatnio zmieniony 24 sty 2010, 15:55 przez rcko, łącznie zmieniany 1 raz.

Cytuj:
Tak czytam zasady przeprowadzania egzaminu praktycznego i pewne zapisy są dla mnie niejasne.
Pierwszy: b) cofanie po prostej i łuku, z możliwością
zatrzymywania się i ponawiania jazdy do przodu, w czasie nie dłuższym niż 5 minut,
Czyli jadąc autem po łuku dla kat C+E,D, D+E,B+E, możemy sie zatrzymać i potem ponowic zadanie. Ale dlaczego tylko do przodu? Tzn jak cofam to juz nie moge sie zatrzymać?
Jedziesz na łuku do tyłu. Pojechałeś źle, podjeżdżasz do przodu tyle, ile uznasz za stosowne i cofasz dalej. Możesz podjeżdżać wiele razy, ale całość musisz wykonać w 5 minut.
Cytuj:
Drugi: 5) zatrzymanie pojazdu przed końcem i początkiem pasa:
a) w przypadku kategorii B i B1 w wyznaczonym polu
zatrzymania pojazdu,
b) w przypadku pozostałych kategorii w odległości
niewiększej niż 1 m od linii ograniczającej pas.
O co tu chodzi? Jaka linia ograniczająca pas? Pozdrawiam
Musisz zatrzymać się nie dalej niż metr od linii jadąc do przodu i nie dalej niż metr od linii jadąc do tyłu. Na logikę: z przodu i z tyłu łuk się w którymś miejscu kończy. Przed tymi miejscami musisz zatrzymać się nie dalej niż 1 m.
Cytuj:
A jak jest teraz z parkowaniem na placu na kat C parkuje sie tylko jednym sposobem(rownolegle lub prostopadłe lub skośne czy wszystkie parkowania trzeba pokazac??
Prostopadłe przodem i tyłem, skośne przodem, równoległe tyłem.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:47
Posty: 105

Może wyjaśnię bardziej precyzyjnie o co mi chodzi. Na łuku przy kategori B musimy się zmieścić w polu zatrzymania pojazdu(koperta) jakich kategori dotyczy ten zapis?
b) w przypadku pozostałych kategorii w odległości
niewiększej niż 1 m od linii ograniczającej pas.
Wiem ze przy kat C tez zatrzymanie odbywa sie w kopercie. Z kolei nie rozumie tego zapisu.


Cytuj:
Może wyjaśnię bardziej precyzyjnie o co mi chodzi. Na łuku przy kategori B musimy się zmieścić w polu zatrzymania pojazdu(koperta) jakich kategori dotyczy ten zapis?
b) w przypadku pozostałych kategorii w odległości
niewiększej niż 1 m od linii ograniczającej pas.
Wiem ze przy kat C tez zatrzymanie odbywa sie w kopercie. Z kolei nie rozumie tego zapisu.
Jakiej kopercie?

Masz łuk. Na początku i na końcu jest linia kończąca ten łuk. Od tej linii nie możesz zatrzymać się DALEJ NIŻ 1 METR.

Obrazek


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:47
Posty: 105

Ok dzieki :) czytam i czytam ten zapis i nie wiedziałem jak go ugryźc, dlatego że przy kategori B zatrzymanie odbywa sie w kopercie(w polu zatrzymania) i odległosci wyznaczonej zadnej nima. Druga rzecz, chyba sie mylisz kolego pierwsza osoba z grupy losuje zestaw i jaki zestaw sie wylosuje takie parkowanie sie pokazuje. Teraz pogrzebałm w rozporządzeniu.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 20 kwie 2008, 16:47
Posty: 105

cofanie po prostej i łuku, z możliwością
zatrzymywania się i ponawiania jazdy do przodu, w czasie nie dłuższym niż 5 minut,
Wysiadanie także jest dozwolone? Np: podjeżdzam do lini zatrzymania i niemam pewności ile mi zostało cm do lini ograniczającej pas, wysiadam z auta i ide do tyłu, poczym ponownie, staram sie zmiescic w metrze od lini ograniczającej pas, jest to dozwolone?


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 mar 2009, 20:52
Posty: 1375
Lokalizacja: BIA

Cytuj:
cofanie po prostej i łuku, z możliwością
zatrzymywania się i ponawiania jazdy do przodu, w czasie nie dłuższym niż 5 minut,
Wysiadanie także jest dozwolone? Np: podjeżdzam do lini zatrzymania i niemam pewności ile mi zostało cm do lini ograniczającej pas, wysiadam z auta i ide do tyłu, poczym ponownie, staram sie zmiescic w metrze od lini ograniczającej pas, jest to dozwolone?
1. nie ma takiego manewru jak cofanie po prostej, jest tylko po łuku
2. mnie uczono, i sam egzaminator mówił na egzaminie, że zatrzymanie ma być w odległości od 1m do 0 cm. od linii zatrzymania (tak zeby obrys przyczepy nie znajdował się nad linią zatrzymania, ponieważ jak najedziesz na jaką kolwiek linie zadanie należy powtórzyć ) z resza kolega wolfzan już o tym napisał
Kod:
Masz łuk. Na początku i na końcu jest linia kończąca ten łuk. Od tej linii nie możesz zatrzymać się [b]DALEJ NIŻ 1 METR[/b].
Teraz łopatologicznie: jedziesz do tyłu zatrzymujesz się, wychodzisz idziesz do tyłu patrzysz 2m od linni wsiadzasz wsteczny i cofasz nieco ponad 1 m wychodzisz patrzysz jest ok mowisz do egzaminatora że jest ok, on potwierdza zad. zaliczone.

Cofając po łuku masz nieograniczoną ilość korekt byle bys sie zmieścił w czasie 5 min. ale TYLKO 1 RAZ mozna wyjść z kabiny.

Kod:
dlatego że przy kategori B zatrzymanie odbywa sie w kopercie(w polu zatrzymania) i odległosci wyznaczonej zadnej nima
Czy Ty rozumiesz co napisałes ? Na B jest koperta, tzn. pole zatrzymania to jak nie ma żadnej wyznaczonej odległosci ? jest koperta = jest obszar w ktorym masz sie zatrzymać zajdz na egz. kat. B i wystaw poł samochodu za tą koperte ciekawe czy ktoś Ci zaliczy zadanie... koperta jest tam po to żeby nawet blondynka mogła miec prawko kat. B. ;]

_________________
Hello boss! Majkel...
Uśmiech Paryża 420dci, Ferrari Stralis 450, Robur MP2 1841, JelczNL 106 460, Kania R 450, Kania NG R 450, Iveco Stralis MY16 480 ...


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 28 gru 2009, 13:39
Posty: 19
GG: 6275964
Lokalizacja: Zelów

Cytuj:
Cofając po łuku masz nieograniczoną ilość korekt byle bys sie zmieścił w czasie 5 min. ale TYLKO 1 RAZ mozna wyjść z kabiny.
A ja mam pytanie odnośnie tego co napisałeś.
Czyli można 1 raz wysiąść z kabiny a czy jest opcja żeby np otworzyć drzwi i na oko zobaczyć ile zostało do lini??

_________________
Życie kierowcy nie liczy się w latach, tylko w kilometrach :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 cze 2008, 21:29
Posty: 809
GG: 6974206
Lokalizacja: PODLASIE

Chciałbym się dowiedzieć co się kryje w kryteriach egzaminacyjnych które trzeba spełnić podczas jazdy w ruchu drogowym aby móc się cieszyć z prawa jazdy. To stwierdzenie brzmi:

:arrow: "RESPEKTOWANIE ZASAD TECHNIKI KIEROWANIA"

Jest ono dla mnie takie niezrozumiałe. O co w nim chodzi co się pod tym kryje. Trzymanie rąk na kierownicy podczas czekania na światłach, czy coś innego. Czekam na logiczną odpowiedź i rozwianie moich wątpliwości....

_________________
Pozdrawiam MAN Lion's Coach :)


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 lip 2007, 22:15
Posty: 2839
GG: 772271
Lokalizacja: Pudzików Woj. Łódzkie

Wszystko co mozna podciagnac pod technike czyli od trzymania kierownicy i operowania nia poprzez zmiane biegow uzywanie gazu hamulca i sprzegla az po sama jazde

_________________
Marianex podjedź no do przodu bo Grzeniu kiprował będzie


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 cze 2010, 15:38
Posty: 67
GG: 376746
Samochód: Actros 2540
Lokalizacja: Barlinek

Na B można wychylać głowe za szybe zeby sprawdzić wzrokowo czy dobrze stanałem chodzi mi o odległość :D?

_________________
"It's nice to be important, but it's more important to be nice."


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sie 2010, 16:53
Posty: 45
GG: 0

a po co ci na B :) ?

jak poczujesz pachołek na plecach to zatrzymuj się szybko :-D

_________________
B 2.07.2007 za drugim
C 17.08.2010 za pierwszym
C+E 9.03.2012 za pierwszym:-D
Kw jest
KK jest


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 25 sie 2010, 13:26
Posty: 71
GG: 0

no wlasnie pacholki sa, tak trudno zatrzymać sie 1m od pachołka?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 13 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: