Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 17 lis 2009, 12:20

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:13
Posty: 96
Samochód: 106.460
Lokalizacja: Suwałki

Witam, moze zaistniec taka opcja kupna busa prawdpodobnie nowego, moze jestescie w stanie polecic jakas spedycje ktora lubi przyjac takie autka do 3,5T , na ruchu miedzynarodowym, krajowym, moze tez wiecie na ktorym jest najwiecej pracy czy pod plandeka czy blacha.., wiem, ze w transporcie jest jak jest, dlatego nikt nie mowi o pobieraniu zestawu :wink: Moze znacie kogos kto sie takim drobnicowym transportem zajmuje i taki ktos bylby w stanie cos doradzic, powiedziec czy tez polecic

_________________
geszynta hotel, tajp, gierej, asztoni paletos :shock:


Post Wysłano: 17 lis 2009, 15:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 18 sty 2009, 21:15
Posty: 134
GG: 1
Samochód: FH 12 460

Cytuj:
Witam, moze zaistniec taka opcja kupna busa prawdpodobnie nowego, moze jestescie w stanie polecic jakas spedycje ktora lubi przyjac takie autka do 3,5T , na ruchu miedzynarodowym, krajowym, moze tez wiecie na ktorym jest najwiecej pracy czy pod plandeka czy blacha.., wiem, ze w transporcie jest jak jest, dlatego nikt nie mowi o pobieraniu zestawu :wink: Moze znacie kogos kto sie takim drobnicowym transportem zajmuje i taki ktos bylby w stanie cos doradzic, powiedziec czy tez polecic
Narazie sobie odpuść.
No chyba ze masz pewne dojścia i dobrą stawkę.

_________________
:)


Post Wysłano: 17 lis 2009, 23:54

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 kwie 2006, 18:13
Posty: 96
Samochód: 106.460
Lokalizacja: Suwałki

Cytuj:

No chyba ze masz pewne dojścia i dobrą stawkę.
Gdybym mial dojscia i stawke to bym tego tematu nie zakladal. Dlatego pytam

_________________
geszynta hotel, tajp, gierej, asztoni paletos :shock:


Post Wysłano: 18 lis 2009, 21:26

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 05 sie 2008, 12:21
Posty: 488
Samochód: DAF XF 106.460
Lokalizacja: Rybnik

Cytuj:
moze tez wiecie na ktorym jest najwiecej pracy czy pod plandeka czy blacha
'Plandeka' zapewnia Ci załadunek towarów wyższych i szerszych, które mogą nie zmieścić się do 'blaszaka'. :wink:


Post Wysłano: 18 lis 2009, 21:59

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1281
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
Gdybym mial dojscia i stawke to bym tego tematu nie zakladal. Dlatego pytam
Patrzę niektórych w czasach kryzysu poczucie humoru nie opuszcza :mrgreen:


Post Wysłano: 19 lis 2009, 12:52
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 14 lut 2006, 12:29
Posty: 1372
Lokalizacja: Ostrów Wlkp.

Cytuj:
Witam, moze zaistniec taka opcja kupna busa prawdpodobnie nowego, moze jestescie w stanie polecic jakas spedycje ktora lubi przyjac takie autka do 3,5T , na ruchu miedzynarodowym, krajowym, moze tez wiecie na ktorym jest najwiecej pracy czy pod plandeka czy blacha.., wiem, ze w transporcie jest jak jest, dlatego nikt nie mowi o pobieraniu zestawu Moze znacie kogos kto sie takim drobnicowym transportem zajmuje i taki ktos bylby w stanie cos doradzic, powiedziec czy tez polecic
Kolego dziwie się takim osobą jak TY! Nie da się upiec ciasta mając sam piec, a nie posiadając składników. Dla mnie biorąc auto, i oddając się na łaskę spedycji to tak jak by zawiązać sobie pętelke na szyji, jak się powinie noga to pętelka będzie zaciskać się coraz mocniej.
Sam miałem swojego busa, nie był to może młode auto (poczciwa "kaczka" mercedes) ale był w dobrym stanie, a w ruchu w obrębie województwa, czasem dalej w zupełności wystarczał. Oczywiscie skrzyniowy(przez większe możliwości załadunkowe). Z tym że miałem zlecenia bezpośrednio z zakładu, firmy itp. Jeżeli nie potrafisz sobie nagrać roboty to wg mnie będziesz zarabiał na ilości przejechanych kilometrów(spedycja) Sam leasing to koszt ok. 2000-2500zł, dolicz paliwo, jakieś ubezpieczenie, koszty ksiegowości ZUS, US itp. Pierwszy pieniądz nie spłynie od razu-możesz sobie nawet z 3miesiące poczekać-A wtym czasie będziesz uzależniony od spedycji, jeśli tylko wyczują że masz nóż na gardle to będziesz tańczył jak Ci zagrają,czyli dymał za nędzną stawkę, a wszystko będzie na granicy opłacalności. Takie czynniki też trzeba brać pod uwagę.
Stawki jakie miałem to min: przejazd z punktu A do B po mieście: 50zł, kilometrówka np. po kraju 1,2-1,3zł często płatne w dwie strony, jeżeli przy okazji miałem coś na powrocie to kasa już była zacna z takiej trasy, jeżeli było np parę kursów za dnia, stawka była do dogadnia.
Zeby nie było tak kolorowo, to bywało że miałem z 2,3,4 dni bez niczego, ale w tym czasie też najmowałem się jako kierowca w znajomych firmach, lub z polecenia.
Niestety auto podczas pobytu w armii poszło na sprzedaż :/ dla mnie jednak praca na własny rachunek to idealna sprawa i będę chciał do tego wrócic.
http://images49.fotosik.pl/229/2b415774b1eec50cmed.jpg
Takie też "gabaryty" :lol: miałem okazje wozić, podczas sesonu urlopowego, a mniejszej produkcji, zkaład miał renowację pewnych maszyn, a częsci z nich trafiały na teren całego kraju, mi wtedy roboty nie brakowało.


Post Wysłano: 19 lis 2009, 21:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 wrz 2008, 19:23
Posty: 262
GG: 4086883
Samochód: Ducato
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

nikt Ci tu nie poda przeciez zadnej spedycji, a jak poda to bedzie to bagno bo po co robic sobie konkurencje?

ja zaproponuje 1,50zl/km Ty przyjdziesz i powiesz ze za 1,30 dasz rade i co? przez zanizanie stawek jest co jest, a dam sobie glowie uciac ze jak jedna, druga rata leasingowa przycisnie to zanizysz w koncu

pomijajac wszystko, jazda za mniej na busie w duzym uogolnieniu niz 1,50zl netto w ogole sie nie oplaca
leasing, opony, olej i inne plyny, zus, ksiegowosc, paliwo, ew. naprawy, ubezpieczenie - to wszytsko kupa kasy wychodzi
jezdzilem w niemczech i gosc mial ok 1,3 i stala robote, ok 8000k miesiecznie robilem ja a jezdzil tez kierowca w nocy, i g**** z tego wszystkiego mial
a mial jeszcze chyba 7 czy 8 innych samochodow, stale trasy, nieduzo punktow rozladunku i lekkie ladunki - z tym ze nie wiem jakie mial stawki na innych samochodach.


wspominam to i smiech mnie ogarnia jak czytam etransport i czytam ze ludzie pojada za 80gr i wsadza i 3t ladunku jak bedzie trzeba



moja rada: najpierw znajdz robote a pozniej kupuj pod nia samochod
w innej kolejnosci szkoda zdrowia

_________________
B C D


Post Wysłano: 19 lis 2009, 22:08

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 11 lis 2009, 15:25
Posty: 3
GG: 12586144
Samochód: Nissan Interstar

Dobrze Ci koledzy radzą, zleceń praktycznie brak a jak już się trafi to za śmieszne stawki o terminach płatności nie wspomnę. Musisz mieć kasę na opłaty i paliwo przynajmniej na 2 miesiące. Ale wpakować się w leasing albo wywalić 100tys zł po to żeby zarabiać czasami 1000-1500zł to się mija z celem moim zdaniem. Nie sądzę żeby jakaś spedycja chciała podpisać umowę z kimś "z zewnątrz" a jak już to po kosztach paliwa. Większość firm woli sobie puścić towar w doładunku na zestaw niż szukać przewoźnika z busikiem bo zestawem zawiezie za tyle ile ty wydasz na paliwo. Ja bym się teraz nie pchał w transport szczególnie do 3,5t bo busów jest kilkadziesiąt razy więcej niż zleceń za w miarę przyzwoite pieniądze. Pozdrawiam

_________________
Podrawiam
www.agnestransport.dzs.pl


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: