Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 paź 2009, 18:04
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Volvo FH 12,WOLKSVAGEN ,BMW 1200GS.

Na co mam szczegolnie patrzec przy zakupie VOLVO FH 12 rok 2005 przebieg 500 000km. Ciagnik mam sprowadzic dla siebie, tylko gdzie zagladac i jak sprawdzic by bylo wszystko OK :?:
Na mechanice znam sie nawet sporo.
Dzieki za podpowiedz.
M.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 04 gru 2005, 20:01
Posty: 2608
Samochód: Szybki
Lokalizacja: Szczecin

Sprawdź czy nie kopci - to ważne, bo jak idzie czarny dym to prawdopodobnie wtryski do roboty.

_________________
Przyłożenie zewnętrznego silnego magnesu do czujnika ruchu (impulsatora) zamontowanego przy skrzyni biegów skutkuje wyrównaniem pola elektromagnetycznego w cewce nadajnika, a w rezultacie prowadzi do tego, że tachograf otrzymuje sygnał odpowiedni dla pojazdu nieruchomego.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 28 paź 2006, 19:44
Posty: 1281
GG: 0
Lokalizacja: BL DK61

Cytuj:
wtryski
Pompowtryski :wink:


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

niezależnie od samochodu sprawdza się rzeczy najważniejsze tych których nie można zmienić lub zmiana jest wyjątkowo kosztowna.
1. pochodzenie auta, prawdziwość papierów i właściwie dokonane wpisy.
2. czy numer jest właściwy i wybity w prawidłowym miejscu.
3. stan najważniejszego elementu konstrukcyjnego - ramy.

bardzo często jest, że kupujący zaaferowany szczegółami w rodzaju pompowtrysków zapomina o tych podstawowych rzeczach.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Odpal auto i odkręć korek od oleju i sprawdź czy idą opary jeśli są duże to wiadomo silnik jest padnięty.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 13 maja 2008, 22:32
Posty: 1482
GG: 6330420
Samochód: CLK Black Series
Lokalizacja: Warszawa

VIN i na serwis, pompowtryski, czy bardzo zakwitł na wspornikach kabinowych pod antrapą, praca skrzyni biegów (starsze wersje miały problemy z przebitką od połówek) oraz to co chłopaki jeszcze dodali od siebie.

_________________
Cichanos und Gibon Internationale Spedition u. Logistik GmbH & Co. KG, Hamburg (D) member.


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 12 sty 2007, 0:22
Posty: 398
Samochód: VO FH 440
Lokalizacja: NS

w samochodach z silnikiem EURO II i III
pompowtryski mogą być padaka a samochód nie będzie kopcił
nawet z ładunkiem pod gorę ponieważ nie będą w stanie zrobić
odpowiedniego ciśnienia paliwa a przy dobrze działającym Turbo i
szczelnym układzie dolotowym oraz chłodnicy powietrza doładowującego
mieszanka będzie bogata w tlen i ...kopcenia nie będzie.
Za to auto będzie słabe... ewentualnie jeśli któryś będzie
"wybitnie dojechany" będzie chodził nie równo....
Ponadto jeśli na rozgrzanym silniku będzie kopcił na niebiesko to wiadomo
pierścionki zjechane . Skrzynie biegów na ogół ciężko wyczuć jeśli przejedziesz
się i wszytko będzie ładnie chodzić półbiegi itp. a by wyraźnie klekotała
to się tym nie przejmuj - TTTM :)

_________________
Rozliczenie i ewidencja czasu pracy kierowców - delegacje, noclegi, wynagrodzenie.
Odczyt kart kierowcy i tachografów cyfrowych

Nowy Sącz i okolice - Zapraszam :)
DPTacho.pl


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 18 paź 2009, 18:04
Posty: 11
GG: 0
Samochód: Volvo FH 12,WOLKSVAGEN ,BMW 1200GS.

Dzieki za Wasza pomoc, skorzystam na pewno!
Pozdrowiam, Martino.
Cytuj:
w samochodach z silnikiem EURO II i III
pompowtryski mogą być padaka a samochód nie będzie kopcił
nawet z ładunkiem pod gorę ponieważ nie będą w stanie zrobić
odpowiedniego ciśnienia paliwa a przy dobrze działającym Turbo i
szczelnym układzie dolotowym oraz chłodnicy powietrza doładowującego
mieszanka będzie bogata w tlen i ...kopcenia nie będzie.
Za to auto będzie słabe... ewentualnie jeśli któryś będzie
"wybitnie dojechany" będzie chodził nie równo....
Ponadto jeśli na rozgrzanym silniku będzie kopcił na niebiesko to wiadomo
pierścionki zjechane . Skrzynie biegów na ogół ciężko wyczuć jeśli przejedziesz
się i wszytko będzie ładnie chodzić półbiegi itp. a by wyraźnie klekotała
to się tym nie przejmuj - TTTM :)


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: