Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 26 lip 2009, 18:05

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Witam.Mam problem z FH12 Chińczykiem 2002r.
ECU Hamulców
Modulator Przyczepy Błąd komunikacji
MID 136 SID 66 FMi9 :?:

Zespół Oświetlenia jaka usterka nie jest napisane.
MID 216 PSID 7 FMi6 :?:


Post Wysłano: 27 lip 2009, 17:40

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Moze mi kto


Post Wysłano: 27 lip 2009, 17:41

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

moze mi ktos pomoc w moim problemie?


Post Wysłano: 29 lip 2009, 14:50

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 lip 2009, 23:55
Posty: 5
GG: 0

Jeżeli chodzi o moduł przyczepy. Komunikuje się on z sterownikiem za pomocą linii CAN. Do prawidłowego działania modulatora potrzebne jest zasilanie 24V (+), masa, i dwa kabelki od linii CAN. Te 4 kable wychodzą ze sterownika i idą na modulator. Sprawdź czy nie ma przerw lub zwarcia. Jeżeli z kablami jest ok to prawdopodobnie leży modulator.


Post Wysłano: 29 lip 2009, 18:48

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Dziekuje za pomoc ale mam problem bo nie wiem gdzie znajduja sie te kabelki,modulator?


Post Wysłano: 29 lip 2009, 22:00

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 03 mar 2007, 21:35
Posty: 129

modulator znajduje się po lewej stronie po miedzy nadkolem a akumulatorami (pod klinami)


Post Wysłano: 30 lip 2009, 21:33

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

dziekuje za pomoc.sprubuje popatrzec tam gdy zjade do domu.Pozdrawiam


Post Wysłano: 30 lip 2009, 21:44

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 20:34
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie

Może i moje błędy ktoś odczyta
Volvo FH 12 2004r
ECU klimatyzacji
Szyna danych SAEJ 1708/J1587
Błąd komunikacji
MID 146 SID 250 FMI 9
Klimatyzacja nie działa.


Post Wysłano: 03 sie 2009, 12:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

Witam.Koledzy patrzylem tak jak mi podpowiedzieliscie i odkrecilem ta blache a pod nia byly takie cztery zawory i jeden był b.duzy przy nim po prawej malutki wyglada jak ten co jest przykrecony do zbiornika powietrza pod akumulatorami obok tego malego jest plaski prostakątny byglada podobnie jak rozdzielacz powietrza na poduszki co jest przy ramie za kabina i jest tam jeszcze malutki elektryczny z dwoma kablami.Ten pierwszy duzy zawór miał jedynie cztery przewody w tyczce i był tam jeden gruby czerwony kabel reszta w kolorach zielony,zółty i jakis ciemny.Probowałem sprawdzic prad i nic.Czy dobrze szukam?Co mam robic koledzy?


Post Wysłano: 05 sie 2009, 20:17

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2009, 8:59
Posty: 19
GG: 0
Samochód: volvofh12

moze ktos mi pomóc????? :(


Post Wysłano: 22 sie 2009, 10:10
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 paź 2008, 17:44
Posty: 20
GG: 13386702
Samochód: mercedes

Kolega ma następujący problem z chińczykiem. Nie może go odpalić i wyświetla sie komunikat: vehicle wet tank air pressoune value too low active. Jeżeli ktoś wie coś na ten temat to prosiłbym o szybka pomoc


Post Wysłano: 22 sie 2009, 16:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 22 cze 2007, 12:36
Posty: 917
GG: 0
Lokalizacja: kurpie

komunikat który się wyświetla oznacza niskie ciś. powietrza ale to nie ma nic wspólnego z odpalaniem . Sprawdz w diagnozie usterki silnika lub czy wogóle widzi silnik .


Post Wysłano: 29 sie 2009, 0:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 29 kwie 2008, 20:57
Posty: 66
GG: 0

Podmień przekaźnik K2.
Zasila EDC i VECU.

_________________
Elektronika Samochodowa
Grzegorz Kosowski
506 428 888
http://www.elektronika.sos.pl


Post Wysłano: 01 wrz 2009, 21:38

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 21 mar 2007, 23:43
Posty: 15
Lokalizacja: Siedlce

Cytuj:
vehicle wet tank air pressoune value too low active.
Błąd ten oznacza za małe ciśnienie w osuszaczu ale to na pewno nie jest bład przez który nie możesz odpalić silnika.
Pzdr


Post Wysłano: 26 lip 2010, 19:37

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2008, 19:09
Posty: 198
GG: 0

Cytuj:
Może i moje błędy ktoś odczyta
Volvo FH 12 2004r
ECU klimatyzacji
Szyna danych SAEJ 1708/J1587
Błąd komunikacji
MID 146 SID 250 FMI 9
Klimatyzacja nie działa.
Witam

Jak udalo Ci sie rozwiazac ten problem? Jestesmy w Hiszpanii 42 stopnie w cieniu i ten blad od sterownika klimy :/ Ktos cos moze pomoc w tej kwestii?


Post Wysłano: 26 lip 2010, 22:03

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 06 mar 2007, 20:34
Posty: 119
GG: 0
Lokalizacja: podlasie

Cytuj:
Jak udalo Ci sie rozwiazac ten problem?
Zmieniliśmy auto na nowsze... Ten błąd raz się pojawiał, później znikał. Nic z tym nie było robione, może po prostu wystarczyłoby sprawdzić szczelność i dobić czynnika r134a.


Post Wysłano: 26 lip 2010, 22:58

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 27 mar 2008, 19:09
Posty: 198
GG: 0

Cytuj:
Cytuj:
Jak udalo Ci sie rozwiazac ten problem?
Zmieniliśmy auto na nowsze... Ten błąd raz się pojawiał, później znikał. Nic z tym nie było robione, może po prostu wystarczyłoby sprawdzić szczelność i dobić czynnika r134a.
Nabite po wymianie chlodnicy, ale nie ruszyla :/ Czeka nas wycieczka do serwisu pewnie,trzeba tylko przekonac szefa ;)



Nikt nie pomoze?


Post Wysłano: 26 lis 2010, 9:12

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 lis 2010, 9:01
Posty: 1
GG: 0
Samochód: FH12

Witam
Mam FH12 z 2000 r. mam taki błąd:
Sensor wheel sp LF
Electrical fault
Inactive E 9 I

MID 136
SID 001
FMI 5

Przeszukałem net i dochodzę do wniosku, że mam jakieś zwarcie w przewodzie czujnika ABS lewego przedniego koła. Proszę o wskazówki co do postępowania i miejsca lokalizacji usterki, bo na razie sprawdziłem część przewodu i wychodzi że wszystko jest O.K.
Pozdrawiam
Adam


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 18 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot] i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: