Firma Eurotter RK jest własnością Roberta Kocik, który prowadzi własną działalność gospodarczą pod wyżej wymienioną nazwą od 1999 roku. Firma zawsze zajmowała się transportem i spedycją międzynarodową. Przed rokiem 1999, Robert Kocik prowadził spółkę cywilną pod tą samą nazwą. Działała ona w latach 1995 - 1999. Od 1997 firma zaczęła współpracę z holenderską firmą przewozową H&S Transport. Współpraca ta rozwijała się dobrze i spowodowało to dynamiczny rozwój naszej firmy , oraz specjalizację w przewozach towarów płynnych. W roku 2003 Robert Kocik założył firmę Eurotter Sp. z o.o., która funkcjonowała do 2006 roku.
Od 1 marca 2006 roku Robert Kocik wznowił swoja własną działalność gospodarczą pod obecną nazwą Eurotter RK oraz utworzył nowa siedzibę firmy w Olsztynie.
W ostatnim roku poczyniono szereg inwestycji związanych z utworzeniem nowej siedziby oraz wymianą taboru na nowy. Wyspecjalizowaliśmy się również w przewozach chemii neutralnej jak i ADR na kierunku wschodnim.
Obecnie podejmujemy bezpośrednia współpracę z firmami produkcyjnymi jak i handlowymi, oraz wspieramy jako podwykonawcy na konkretnym kierunku firmy spedycyjne posiadające bezpośrednie kontrakty z producentami.
W tym roku powstał równolegle Eurotter-Serwis zajmujący się naprawą samochodów ciężarowych oraz naczep.
Planem na najbliższy okres jest stworzenie profesjonalnej myjni autocystern. W tym celu ubiegamy się o dotacje z Unii Europejskiej.
Wykonujemy krajowy oraz międzynarodowy przewóz rzeczy.
Naszymi głównymi kierunkami są : Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Niemcy oraz Benelux.
Wszystkie posiadane przez Nas pojazdy posiadają certyfikaty „S” co umożliwia wykonywanie transportów z wykorzystaniem zezwoleń CEMT. W związku z tym znaczna część wykonywanych zleceń to przewozy do odbiorców w Rosji.
Specjalizujemy się w transportach ciekłych produktów chemicznych, zarówno materiałów niebezpiecznych jak i produktów neutralnych.
Dysponujemy jednokomorowymi kontenerami-cysternami (21 sztuk) o pojemności 24000 i 26000 litrów.
12 kontenerów o pojemności 24000 litrów posiada system grzewczy, który dzięki zastosowaniu agregatów prądotwórczych pozwala na przewóz produktów o temperaturze do 85 stopni.
Dysponujemy 20 ciągnikami siodłowymi marki DAF XF 95 i 105 , Volvo FH-12 oraz Renault Premium.
Większość z nich to auta z 2006 roku. Najstarsze, to ciągniki wyprodukowane w roku 2004. Równie młode są naczepy podkontenerowe, ich marki to BURG, LAG, Wielton. Wszystkie również przystosowane do przewozu materiałów niebezpiecznych. Dodatkowo wszystkie pojazdy posiadają świadectwa EURO3, EURO4 lub EURO 5.
Tak więc firma Nasza dysponuje 20 pełnymi zestawami jeżdżącymi po drogach całej Europy.
(C)
www.eurotter.com.pl
