Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 21 maja 2009, 21:03
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2008, 23:12
Posty: 29
GG: 3608399
Samochód: Volvo & Scania & Mercedes
Lokalizacja: Biała [DLE]

Witam
Chciałbym się nieco dowiedzieć o naczepie JZU (Jelczańskie zakłady usługowe). Planuję zakup patelni stalowej. Najlepiej, gdyby miała ok 36 - 38 m3, ale przede wszystkim ma być krótka. Pozostałe wymagania to osie BPW bądź SAF, na wahaczach. Od kilku dni przeglądam oferty producentów. W oko wpadły mi naczepy Wielton oraz JZU. Wielton jest dla mnie sprawdzoną marką, jednak na krótkiej ramie ma jedynie wywroty 33,4m3. Tutaj brałbym pod uwagę starszy model, ze stali DOMEX, na osiach SAF, bębnowych, ponieważ na nowsze trzeba czekać ok. 3 tygodnie. JZU ma jednak lepszą ofertę. Naczepa 36m3, osie BPW, krótka rama, niższa cena. I tutaj nasuwa się pytanie: ile warte są naczepy JZU? Producent twierdzi, że są jednymi z najlepszych w kraju, ale jak wiadomo - każdy chwali swoje. Jeżeli miał ktoś z nimi do czynienia - proszę o opinie. Kolejna kwestia - bęben czy tarcza? Naczepa ma śmigać głownie po żwirowniach. Moim zdaniem bęben jest lepszy do tych warunków, ale znajomy cały czas namawia mnie na tarcze.
Z góry dziękuję za opinie.
Jeżeli zły dział to przepraszam, nie jestem stałym bywalcem na WC.

_________________
GoldenTeam
http://www.goldenteam.home.pl/ngl/index.php


Post Wysłano: 22 maja 2009, 16:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

kolego z tego co słyszałem to naczepy wieltona są lepsze. Znajomy ma wieltonkę tylko że aluminiową i mówi że jest bardzo dobra a o tych JZU nie słyszałem.A jeśli chodzi o osie to do jazdy po żwirowniach to lepsze są osie Safa na bębnach.


Post Wysłano: 22 maja 2009, 16:45
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2007, 19:27
Posty: 274
Samochód: Rav
Lokalizacja: Sieradz/ Zadzim

Cytuj:
kolego z tego co słyszałem to naczepy wieltona są lepsze.
Cytuj:
...a o tych JZU nie słyszałem.
:roll:

Swoją drogą to taka naczepa od mniejszego producenta może być solidniejsza od Wieltonu przykładowo.

_________________
Polska Mieszkam w Polsce


Post Wysłano: 22 maja 2009, 17:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

Teoretycznie może tak być ale nie musi i raczej nie jest bo moim zdaniem czym tańsza naczepa tym gorsza.


Post Wysłano: 22 maja 2009, 21:31

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 10 sie 2005, 18:35
Posty: 453

Po części płaci się też za markę.


Post Wysłano: 23 maja 2009, 10:34
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 11 mar 2007, 19:27
Posty: 274
Samochód: Rav
Lokalizacja: Sieradz/ Zadzim

Post Wysłano: 24 maja 2009, 10:42
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 17 paź 2008, 23:12
Posty: 29
GG: 3608399
Samochód: Volvo & Scania & Mercedes
Lokalizacja: Biała [DLE]

Już po problemie. Byłem wczoraj w Wieluniu i wybrałem naczepkę Wieltona. Niestety, do odbioru "od ręki" była tylko na tarczach. Ale dobra będzie i taka ;) Dzięki Wam za opinie.

_________________
GoldenTeam
http://www.goldenteam.home.pl/ngl/index.php


Post Wysłano: 24 maja 2009, 11:35
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 31 paź 2008, 22:26
Posty: 92
GG: 6032841
Samochód: Volvo
Lokalizacja: Wołomin

kolego jeśli można wiedzie to na jakich osiach wziąłeś?


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 8 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: