[phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 59: Trying to access array offset on value of type bool [phpBB Debug] PHP Warning: in file /ext/motofocus/app/event/post_row.php on line 60: Trying to access array offset on value of type bool Transport stopów odlewniczych w stanie ciekłym - wagaciezka.com - Forum transportu drogowego
Witam
Czy słyszeliscie może kiedyś o transporcie stopów odlewniczych w stanie ciekłym?
Konkretnie mam na myśli transport stopów odlewniczych z Toyoty (Wałbrzych) do Toyoty w Jelczu-Laskowice.
Wiem ze np ogrzewa sie cysterny przez poprowadzenie spalin do okola zeby cieple spaliny ogrzewaly do okola cysterne tak jest np w szambowozach ( tych co szambo wybieraja zeby kupa nie zamarzla w zime
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Cytuj:
Wiem ze np ogrzewa sie cysterny przez poprowadzenie spalin do okola zeby cieple spaliny ogrzewaly do okola cysterne tak jest np w szambowozach ( tych co szambo wybieraja zeby kupa nie zamarzla w zime
Mój ojciec 6 lat jeździł samochodem asenizacyjnym i nigdy nie było takiego ogrzewania, zresztą to nie potrzebne, skoro do wylewu jest nie więcej niż 35km.
wiem ze to nie wystarczy ale ja tylko chcialem powiedziec o systemach ogrzewania zreszta nie wiem czy nie potrzebne szambo jest raczej plynne a przy temp -30 to nawet na dystansie 30 km moze zamarznac
Rejestracja:22 lis 2006, 18:57 Posty: 1697
Samochód: Opel Insignia ST
Lokalizacja: Spręcowo, ok. Olsztyna
Cytuj:
wiem ze to nie wystarczy ale ja tylko chcialem powiedziec o systemach ogrzewania zreszta nie wiem czy nie potrzebne szambo jest raczej plynne a przy temp -30 to nawet na dystansie 30 km moze zamarznac
Rejestracja:16 sie 2007, 22:31 Posty: 411
Lokalizacja: Kielce/Ipswich
takie rozwiazanie tez jest w wywrotkach- spaliny ida sobie pod kiperkiem i ogrzewają ładunek. miedzy innymi do masy bitumicznej to ma zastosowanie.
ale zeby uzyskac wieksza temp napewno mui byc jakis inny system, agregat lub cos
A wracajac do tematu o jaki dokladnie stop chodzi wtedy sprawdzi sie temp topnienia i czy to wogole mozliwe ale wedlug mnie raczej nie temp topnienia cynku 419 stopni celcjusza aluminium okolo 600 malo mozliwe zeby osiagnac taka temp w naczepie w piecach hutniczych osiaga sie to za pomoca elektrod
konkretnie był to stop do odlewu bloków silnika Toyoty, czyli pewnie jakieś żeliwo, choć pewny nie jestem, może aluminium. Odległość na jaką niby wożą to ok 80 km, a temperatura stopu spada o ok 70 st na całej trasie.
Temat ten poruszył ostatnio jeden z moich wykładowców, więc chyba nie wymyślałby czegoś, co nie istnieje. A że jest to temat interesujący, dlatego go tu poruszyłem.
P.S. sprawdziłem na stronie toyoty, odlewy są z aluminium. Ale o transporcie nic nie jest napisane
hmmm a co studjujesz ?? Bloki silnikow to laczej siluminy albo durale dokladnie nie pamietam np nie aluminium jak by byly z alumiium to bys reka zgiol na pol co do zeliwa to tez mozliwe ale z tego co wiem zaden metal raczej nie topi sie w temp 70 stopni. A napewno nie zeliwo ono topi sie w temp powyzej 1000 stopni
moze wydam sie malo inteligentny ale co znaczy TRN bo Pwr to sie domyslam ze Politechnika Wroclawska. A jesli mowil ci to wykladowca moglbys wyciagnac od niego wiecej informacji bo mnie tez to bardzo ciekawi ja studuje transport na Politechnice w Warszawie
Co prawda nie w Wałbrzychu, ale w Kętach jeździła kiedyś Tatra 815 z płynnym gorącym aluminium i woziła je do zakładów Fiata w Bielsku. Miała na sobie specjalny pojemnik ,dosyć ciężki a waga ładunku samego to o ile dobrze pamiętam to tylko 700kg , ale nie jestem pewny. Na którymś forum ciężarówkowym były fotki tej Tatry.
Użytkownicy przeglądający to forum: Ahrefs [Bot] i 5 gości
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
Witaj. Na tej stronie używamy ciasteczek. Strona korzysta z plików
cookies w celu realizacji usług i zgodnie z §3
Polityki
prywatności. Zamknięcie tego komunikatu oznacza zgodę na
ich zapisywanie na Twoim komputerze. Możesz określić warunki
przechowywania lub dostępu do nich w Twojej przeglądarce.
Wyrażam zgodę