Owszem są i firmy które mają dobre układy na spedycjach itp... ,,nieżyją,, tylko giełdami internetowymi... ale taka jest prawda transport miedzynarodowy żyje dzięki gospodarce światowej,jesli produkcja idzie na bieżaco i co lepsze wzrasta to wynika z dobrego popytu a wiec i na głowną gałąź przemysłu czyli transport.
Sami wiecie co jest dziś- wystarczy obejrzeć pierwszy lepszy dziennik.Wiec jak produkcja spada lub staje to niestety niema co wozić, a za wożenie powietrza pakowanego luzem nikt niepłaci
![O_o :]](./images/smilies/icon_smile5.gif)
wiec wszystko odbija się na dalszej dzialalonosci czyli wstrzymaniu zakupu taboru,spadku stawek.... no i co najważniejsze na cięciu płac (głównie)
Co do samego ,,stanowiska,, kierowcy to dużo firm rezygnuje z płacy tzw.podstawowej a płaci tylko to co kierowca wykreci z kilometra lub %%% od frachtu czyli wracając do tego co wyżej napisałem
heheh

sorki ze tak oficjalnie i naukowo to zabrzmiało
