Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]
Autor
Wiadomość

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2009, 2:46
Posty: 2
GG: 0

Witam wszystkich forumowiczów i proszę o pomoc!!

W ciągu najbliższych tygodni będę musiał podjąć ostateczna decyzje co do zakupu środka transport.

Prawdopodobnie będę miał zlecenie na transport piachu na odcinku do 100km kółko - kilka kursów dziennie przez ok 10-15 miesięcy.
Powiedzcie mi proszę jaki sprzęt wybrać i jakie są koszty eksploatacji poszczególnych pojazdów. Co najważniejsze jakie są srednie stawki za kilometr netto?

Jaką wywrotke 8x4 wybrać? rocznik od 1998 do 2003.
Co sądzicie o wywrotkach 8x4 z anglii maja słabe silniki 290-340KM czy daja rade?ceny maja przystępne.

Czy lepiej zestaw ciagnik + naczepa?

Jeśli macie jakieś sugestie to bardzo proszę.
Na co szczególnie zwrocic uwage w przypadku takiego transportu i przy zakupie aut.

Do tej pory nie mialem do czynienia z transportem stad tak wiele pytan

Transport z kopalni na budowe drogi ew na skład.

Z góry bardzo dziekuje za pomoc!

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 lut 2009, 20:44 przez dooktor, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Witam.Kolego a jaki to będzie typ transportu(budowa,kopalnia)?.

_________________
:]


Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 26 sty 2009, 2:46
Posty: 2
GG: 0

Transport z kopalni na budowe drogi ew na skład.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

No to radziłbym Ci w takim razie kupić auta z napędem 8x6 najlepiej dają sobie rade w tego typu terenie.A do jakiej kwoty byś chciał kupywać te auta i ile sztuk?

_________________
:]


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

na takim dystansie 4-osiowce są nieopłacalne.

ten który realizuje ta budowę zrobi tak:
w bezpośrednim sąsiedztwie budowy zrobi plac składowy i tam ciągniki siodłowe z naczepami będą przywoziły materiał. oczywiście taki plac wyposażony będzie w wagę.
z tego placu na budowę bezpośrednio będą woziły 4-osiowce, ale 8x8. przy budowach dróg 8x6 się zakupują, natomiast bardzo dobrze radzą sobie Tatry 6x6.

z prostego wyliczenia wychodzi, że przyjdzie Ci przewieźć 30 000ton. jak zan życie każdy wykonawca robi dywersyfikacje i takich jak Ty przewoźników będzie co najmniej 3-4, więc przy tej ilości mogę nawet podać Ci ceny za tonokilometr.
zestaw ciągnik - naczepa wywrotka na takim dystansie będziesz musiał się zgodzić na 0,19zł/tonokilometr, a za 4-osiowce stawka jest godzinowa 120,-zł/h.

takie są dzisiaj ceny rynkowe, więc jakbyś miał 4-osiowcami wozić na dystansie 100km poszedłbyś z torbami w pół miesiąca.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 16 sie 2008, 13:01
Posty: 462
Samochód: Mercedes Actros 4141 8x6
Lokalizacja: Lublin

Dalczego kolego Cyryl poszedłby z torbami,skoro jest wiele firm co wykonują tego typu wywozy piachu na wywrotkach 4-osiowych i jakoś nie narzekają.I w jeszcze mniejszym promieniu worzą ten piach.

_________________
:]


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Cyryl i ty myślisz że inaczej będą na tej samej trasie rozliczać 4ośki i zestaw? Toś jest w wielkim błędzie. Stawka od tony. Ale tak to sobie licz zawsze na kilometry przy danym tonażu ile ci za km wychodzi.
120zł za h to stawka jaką znam na plandekę, jeżdżącą po magazynie. Chyba że pod sped jeździsz. Cztero ośkę brałbym tylko w trudny teren. Jesli to samo szło by zrobić zestawem biore zestaw. Większa ładowność, większa możliwość kombinacji z naczepami.

Nie wiemy jak zrobi to ten kto realizuje tą budowę.


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

Cytuj:
Cyryl i ty myślisz że inaczej będą na tej samej trasie rozliczać 4ośki i zestaw? Toś jest w wielkim błędzie...
Cytuj:
ten który realizuje ta budowę zrobi tak:
w bezpośrednim sąsiedztwie budowy zrobi plac składowy i tam ciągniki siodłowe z naczepami będą przywoziły materiał. oczywiście taki plac wyposażony będzie w wagę.
z tego placu na budowę bezpośrednio będą woziły 4-osiowce...
proszę uważnie czytać.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 05 sty 2009, 19:26
Posty: 290
GG: 0

Na początku była mowa o jednakowej trasie dla pana co chce kupić czteroośke lub zestaw. Jednakowej dla czteroosiowca i zestwu


Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 kwie 2005, 15:36
Posty: 6354
Lokalizacja: Wrocław

kolega zadający pytanie dopiero zaczyna i nie bardzo wiedział jak wygląda technologia transportu przy tego typu budowie, ale rozmawialiśmy telefonicznie i już trochę wie.

_________________
https://www.youtube.com/user/SzkolaTransportu/featured


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 10 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: