Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 24 sty 2009, 16:47

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 22 sty 2009, 22:00
Posty: 11
GG: 0
Samochód: mietek 814

Koledzy na co mam zwracać uwagę przy zakupie MB814. Dzięki Matee za podpowiedz ,myślałem że 814 ma jakieś wady fabryczne typu zatarte łożysk,lub coś w tym stylu .Po ilości odpowiedzi wnioskuję że MB814 sam w sobie jest doskonałą konstrukcją do pracy?

_________________
A B C T


Ostatnio zmieniony 31 sty 2009, 21:41 przez piotrek3517, łącznie zmieniany 1 raz.

Post Wysłano: 25 sty 2009, 15:16
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 21 mar 2007, 18:13
Posty: 554
GG: 1960440
Samochód: Citroen C5 tourer
Lokalizacja: Krotoszyn

Zasadniczo to na wszystko co w pozostałych markach, 814 wychodziła z dwoma wersjami mostów - wolnym i szybkim, wiadomo ze na wolnym ma większą moc, ale w zamian za to nie odwdzięcza się nam prędkością i przy 80km/h silnik będzie miał 2000 obrotów - na obrotomierzu koniec zielonego pola. W modelu którym jeździłem z 1996 roku do blachy o dziwo nie mogę mieć żadnych zastrzeżeń, jedyne co siadło z nieprzewidzianych rzeczy to pióro przedniego resoru (być może od specyfiki przewożonego ładunku) Z zalet należy jeszcze wymienić to, że auto jest poste w obsłudze i generalnie nie sprawia większych problemów w użytkowaniu

_________________
Heavy metal and heavy transport


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 2 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: