Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]
Autor
Wiadomość
Post Wysłano: 08 lis 2008, 21:13
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Mój tata ma firmę niestety nie transportową i ma wozić towar z Polski do Anglii i związku z tym kupuje Mercedesa Sprintera.Mam następujące pytanie czy lepszy będzie furgon z leżanką za siedzeniami czy może kurnik na dachu i izoterma dodam ze towar nie jest ciężki max 1 tona proszę o pomoc bardziej doświadczonych kolegów

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 08 lis 2008, 23:22
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Jeśli takie ładunki jak piszesz to furgon.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 08 lis 2008, 23:32

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 09 lut 2007, 15:09
Posty: 241
GG: 9740107
Samochód: Volvo V40
Lokalizacja: Glina [WOT]

Skrzynia czy zwykły kontener jest nie raz lepszy...łatwiej znaleźć ładunki jak zerwie się stała robota. Napisz coś więcej.

_________________
Canon PowerShot A530
Skype:eldamiano3


Post Wysłano: 09 lis 2008, 11:32
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

Ładunek stały do Anglii, Niemiec,Rumuni,Węgier,Słowacji,Czech,Portugalii,Holandii wożone będą elementy elektroniczne ładunki.Tylko chyba jakby chciał zabrać ładunek powrotny to musi mieć tachograf albo jakąś licencje? Głównie chodzi nam o wygodę dla kierowcy.

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 09 lis 2008, 12:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 01 lut 2007, 20:57
Posty: 1532
Samochód: fabia

Leżanka w blaszaku nie będzie zbyt długa, więc kierowca w takim wypadku musi być niski. Jeżeli jest wysoki to osobiście wolałbym jednak kurnik.

_________________
Czerwone i bure


Post Wysłano: 09 lis 2008, 13:57

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik


Rejestracja: 30 maja 2007, 18:25
Posty: 350
GG: 4604681
Lokalizacja: 50° 42’ 24,3” N 22° 24’ 38,8” E

Cytuj:
Tylko chyba jakby chciał zabrać ładunek powrotny to musi mieć tachograf albo jakąś licencje?
Transport do 3,5t DMC nie wymaga żadnych licencji. Tachograf też nie potrzebny jeżeli DMC zestawu też nie będzie przekraczać 3,5t. Także ja na miejscu Twojego taty zastanawiałbym się nad kontenerem albo izotermą, skoro macie wozić elektronikę.

_________________
Każda maszyna jest warta tyle ile wart jest człowiek który ją obsługuje!!!

So Others May Live


Post Wysłano: 09 lis 2008, 14:01
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Tak jak napisał Harry - jeśli kierowca będzie "duży" to przyda mu się kurnik.

Jeżeli ładunki mają być przestrzenne a nie ciężkie to skrzynie brać z kurnikiem, ale jak ma to być waga a nie objętość to jednak blaszak...

Pozdrawiam.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 09 lis 2008, 16:30
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

To będzie na 2 paletach więc to nie jest objętościowy ładunek tylko wagowy

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 15 lis 2008, 14:36
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2007, 0:05
Posty: 272
GG: 7218297
Samochód: xf106
Lokalizacja: CB

wg mnie lepszy by był kurnik ponieważ nie ogranicza miejsca na pace a jak zdarzy się wam przewozić coś innego to kontener jest lepszym rozwiązaniem bo ma więcej przestrzeni


Post Wysłano: 20 sie 2009, 17:50
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Osobiście uważam że furgon będzie tańszy w eksploatacji i przede wszystkim zakupie. Skoro towar ma się mieścić na dwóch euro paletach wystarczy z powodzeniem długość paki rzędu 3,3 m. Zostanie Ci zawsze miejsca na dodatkowy ładunek lub gdy sprzedaż wzrośnie. Ponadto kupując furgon możesz go wyposażyć w podwójny rząd siedzeń. Dzięki czemu kierowca będzie mógł się położyć i troszke pospać. Zainwestowałbym również w możliwość przesuwania ściany grodziowej. W razie W zawsze możesz sobie wwymontować drugi rząd siedzeń i przewieść więcej ładunku.
Wiem o czym mówię. Ponieważ w moim egzemplarzu (zaprezentowanym w Garażu), tak mam. Nie kupiłem natomiast drugiego rzędu siedzeń ponieważ jest mi nie potrzebny. Ale według mnie jest to lepsze rozwiązanie niż kupno auta z ramą pod zabudowę. Płacenie za zabudowe - kontener i jeszcze dodawanie kabiny sypialnej.
Jest jeszcze inna możliwość. Dubbelkabina i krotka rama o długości 3,5m i zabudowa - kontener + spojler dachowy. W taki sposób postępują nasi zachodni sąsiedzi. Nie cisną się w tych pseudo kabinach sypialnych.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 20 sie 2009, 22:51
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Cytuj:
Wysłany: Sob, 15.11.2008
Cichanos patrz na daty :mrgreen: :U
Co nie zmienia faktu, że racji masz sporo.

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 21 sie 2009, 19:23
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Ale to ten sam temat : viewtopic.php?f=43&t=21700 tego samego usera tylko nowszy. Dlatego odpisałem na ten. Ponieważ sądziłem że moderator usunie nowszy temat który pokrywa się z tym na który odpisałem.

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Post Wysłano: 21 sie 2009, 23:04
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 12 lis 2006, 21:41
Posty: 1886
Samochód: Renault Premium / Range T
Lokalizacja: PL-UE

Zwracam honor, ten nowy temat mi gdzieś umknął ;)

Pozdro!

_________________
B O B i

Tiry na tory, pociągi na drogi, tory na traktory, traktory do obory.


Post Wysłano: 22 sie 2009, 9:12
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 08 wrz 2008, 17:27
Posty: 68
Samochód: Peugeot Boxer
Lokalizacja: DK52

No i stało się zamówiliśmy Sprinterka 319CDI z izotermą i kurnikiem spojkara :) z dosyć dobrym wyposażeniem

_________________
TIR-Transit International Routier


Post Wysłano: 22 sie 2009, 9:27
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 02 kwie 2006, 15:36
Posty: 3232
GG: 997
Samochód: 1948
Lokalizacja: CG

318 chciałeś napisać :>

_________________
Wodociągi Kieleckie w sposób wzorcowy usuwają awarie, w sposób błyskawiczny. Jesteśmy w czołówce krajowej, a nawet światowej. Liczba awarii z roku na rok maleje.


Post Wysłano: 22 sie 2009, 10:18
Awatar użytkownika

Użytkownik

Offline

Offline

Użytkownik

Awatar użytkownika


Rejestracja: 27 gru 2007, 14:02
Posty: 293
GG: 0
Samochód: wypasione
Lokalizacja: Wrocław

Rychu, wyjechałeś na holiday. Odcinki z Twoim udziałem są powtarzane i już nawet nie wiesz o nowościach w salonach .... nie dobrze :lol:
Nie ma już wersji 184KM z 3l. Jest 190KM z 3l. I podniesiono norme spalin z Euro 4 na 5.

Ile kosztuje taka rama pod zabudowe ? Jakie opcje zamówiliście ? Wersje serii 300 czy 400 ?

_________________
Życie jest piękne ! - powiedział Prosiaczek ... i rzucił się w przepaść.


Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Strona 1 z 1 [ Posty: 16 ]


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do: